5 Ağustos 2015 Çarşamba

"they say people never change, but that's bullshit, they do"



Yaklaşık 8 aydır süregelen sportif hayatım malumunuz…Daha önce de yazdım, bu yola çıkmam da bir itici motivasyonum yoktu, her şey fazlasıyla denk geldi ki nereden baktığınıza göre buna kader veya tesadüf diyebiliriz.

Ve bu süreçte benim için en anlamlı tesadüf ise fotoğrafın sahibi olan hocamla denk gelmek oldu. Burada alçakgönüllülük yapamayacağım, kendi motivasyonum ve inadım olmasaydı hiçbir şey olamazdı ama işte benim motivasyonum ve onun yönlendirmeleriyle geldiğim noktadan ziyadesiyle çok memnunum.

Hiçbir şey kolay olmadı. Özellikle fiziksel ve zaman açısından. Sevdiklerim dahil, çok şeyi ihmal ettim hatta bence biraz patates beyne dönüştüm. Ama günün sonunda hep mutluydum ve iyi ki dedim.

Ve bu süreçte ağzı olan herkesi dinledim. Çünkü herkesin spora dair fikri vardı, herkes sizin hayatınız için en iyisini biliyordu.

Neyse ki ömrüm kendi bildiğimi okumak üzere kurulu. Bu nedenle de bir kere bile acaba demedim, umarım bundan sonra da demem.

İşte tam da bu yüzden bu fotoğrafın altındaki satırları buraya not düşmem gerekiyordu.

Çünkü şu an yürüdüğüm yolda ziyadesiyle mutluyum. Gelecek ne gösterir bilmiyor, dert de etmiyorum. Sadece sevdiğim bir şeyi yaparken, gerçekten de birilerinin beni anlamasına, özellikle de onaylamasına ihtiyaç duymadığımı kamuoyunun bilgisine bir de yazılı olarak sunmak istedim.

sizlerin de hiç tereddüt etmeden keyifle yürüyeceğiniz yolların –henüz yoksa- yakında karşınıza çıkması dileğiyle..

sevgiler…
 
ps. başlık şarkısı Tame Impala'nın ismiyle müsemma şarkısı yes i'm changing

 

2 yorum:

varol döken dedi ki...

Tame Impala güzelmiş. Kusburnu nerede?

Feryyyyyy

Fery... dedi ki...

biri bana seslenmiş :) tam da bu yazının altında istediğini yapabilme gücü bulan istediği yolda yürüyen malumafatrus basta olmak üzere her canlıya selam ederim :) kafamda deli sorular...