27 Ağustos 2015 Perşembe

"kendi iç savaşlarımızın gazisiydik hepimiz"

Aslında yolun başında fikrimiz aynıydı. İkimiz de Emrah Serbes’i çok sevdik. Ama işte Varol Döken’le bizim dünyaya aynı noktadan uzun süre bakmamız pek mümkün olmadığı için, sonra yollarımız ayrıldı. Ben 2014 Haziran’ında ilk çıktığı gün alıp okuduğum DeliDuman’ı çok severken, kendisi bu da roman mı şimdi resti çekti.
Üzerine bir de EmrahSerbes yazarlığı bıraktığını açıkladı.
Ardından TV’ye çıkıp, yazmayı bırakmadığını ama edebiyat piyasasının şartları dahilinde kitap yayınlamayacağını söyledi.
Sigortasız işçi çalıştıran D&R’da kitabım satılacağına, korsan satılsın daha iyi dedi.
TV’ye çıktığı her zamanki gibi, cümlelerini toparlayamadan bol tekrarla söyledi. Beni gezinin ekmeğini yemekle suçladılar ki, ben cop, gaz bir de devrim marketten bir börek yedim dedi.
Ben bu kadar yakın tarihte yaşanmış bir olayın, kısa zamanda hikayeleştirilmesinden memnun olanlardanım, Varol ise bu şekilde aceleye getirilerek saçma sapan bir hikayenin ortaya çıkmasına itinayla gıcık olanlardan.
Biz bu tartışmayı alakasız bir yazının yorum kısmında sürdürdüğümüz için de, bu yorumları ayrı bir yazıda toplamak farz oldu. Aşağıda varol ile olağan fikir ayrılıklarımıza (=benim dediğim doğru inadı) ilişkin bir episode göreceksiniz. Siz de Emrah Serbes, Deliduman ve yazarlığı bırakması üzerine fikirlerinizi paylaşırsanız (yorum yazmasanız da okuyorsunuz, istatistikler yalan söylemez) bu ikili delilik renklensin.

Bloggervarol döken dedi ki...


Gerçi hâlâ böyle düşünüyorum. Bu kadar gerizekalının olduğu yerde benim normal olmam pek normal değil. Emrah Serbes'in Deliduman'ı da bok gibi olmuş işte.

3 Mart 2015 14:43

SilBloggermalumafatrus dedi ki...

elifkey'in de dediği gibi vasat'ın askerleriyiz Varol. Normal olmak değil de, vasat olmak zor benim için de.

gel gör ki, istatistikler çok da sıradan insanlar olduğumuzu sürekli bize hatırlatıyor...

Yalnız Deliduman kısmı olmamış, orada yollarımızı ayıralım:)

3 Mart 2015 16:44

SilBloggervarol döken dedi ki...

Beğenmiş olamazsın?!!??!?!?!?

3 Mart 2015 16:53

SilBloggervarol döken dedi ki...

O kitabı beğendiysen vasat sevmen gayet normal. Kitap kötü falan değil rezalet, en işe yarayacağı yer soba olur.

3 Mart 2015 16:54

SilBloggermalumafatrus dedi ki...

daha önce burada kitaba methiyeler düzen benken, şu an beğenmedim mi diyeyim? Vasatlıksa vasatlık çok sevdim, pişman da değilim:))

ve evet ben de robot değilim.

4 Mart 2015 09:31

Sil

Bloggervarol döken dedi ki...


Ama nesini sevdin, Behzat'ı yazan adam bunu nasıl yazmış olmadın mı? Cidden bir kağıt israfı olmuş kitap ya, ki Emrah'ı ne kadar sevdiğimi, dönemdaşları arasında ne kadar özel bulduğumu biliyorsun. Bu kitap bayağı kötü, edebi açıdan da, hikaye açısından da vasat bile değil.

4 Mart 2015 16:27

Sil

Bloggermalumafatrus dedi ki...


hikaye vasat evet ama okurken çok sevip, çok eğlenmişim; kelimeler yalan söylemez:)

ayrıca pişman değilim, bugün de olsa aynı şekilde övebilirim kitabı...

http://malumafatrus.blogspot.com.tr/2014/06/bir-iyilik-et-kendine-kaldgm-ckmazda.html

5 Mart 2015 09:16

SilBloggervarol döken dedi ki...

Yazık:(((

13 Mart 2015 11:47

SilBloggervarol döken dedi ki...

Dayanamadım gittim o post'a da yazdım.

13 Mart 2015 11:56

SilBloggervarol döken dedi ki...

Bir de en iyi kitap seçilmiş çıldırıcimmm:(((
https://www.facebook.com/video.php?v=936542256379366

13 Mart 2015 15:23

SilBloggermalumafatrus dedi ki...

peki sen bu yazıda bahsettiğim olayın ne olduğunu tahmin ettin mi varol?

Bir de Emrah Serbes'in yazarlığı bırakmasını nasıl değerlendiriyorsun? bunu da ayrı bir yazıda bol yorumla değerlendirsek mi?

19 Ağustos 2015 08:46

Sil

Bloggervarol döken dedi ki...


Anladım istersen yazayım ama o zaman herkes anlar:)

Emrah Serbes Delidumanla yazarlığı zaten bırakmıştı, kayıp değil.

Sen bunun post'unu aç, bu yorumları da oraya taşı:)

26 Ağustos 2015 10:53

SilBloggermalumafatrus dedi ki...

ilk fırsatta kitabın sevdiğim cümlelerinden ve senin aksi yorumlarından oluşan bir yazı derleyeceğim Varol.

bu kadar ayrı düşünmemize rağmen, Deliduman'a ve emrahserbes yazarlığına kayıp değil demen beni çok üzüyor.

EmrahSerbes Tv'ye hiç çıkmasın ama hep yazsın ısrarımı itinayla devam ettireceğim.

26 Ağustos 2015 11:50

SilBloggervarol döken dedi ki...

Behzat'ı yazan Emrah'sa gelsin, Erken Kaybeden Emrah'sa gelsin ama Deliduman'ı kitap diye, yazarını da Emrah diye ciddiye alamam.

Ayrıca Emrah'ın yazıp yazmaması cidden beni ilgilendirmiyor, güzel yazarsa okurum kötü yazarsa söylerim, adam mutlu değilse niye yazsın, hem bu ara boksörlük revaçta:)

26 Ağustos 2015 11:59

SilBloggermalumafatrus dedi ki...

adam yazıyorum ama yayınlamam diyor..yoksa düzenli yazıyormuş. bu arada yazmaya ara verme bahanesi asıl manasız, onu bilahere tartışalım..

içimizdeki boksör İrlandalılara da ayrıca selamlar..

ps. senin (ki blogun tek yorumcusu olarak) blog yorumlarının benim mailime itinayla düşmemesini nasıl çözeceğiz peki?

26 Ağustos 2015 12:31

Sil

İsteyen de search tuşuna varoldöken emrahserbes yazıp, kendisinin geçmiş emrahserbes övgülerini okuyabilir.
 
 

7 yorum:

varol döken dedi ki...

Ne kadar haklıymışım yalnız:)

malumafatrus dedi ki...

ne kadar okunmazmışım yalnız:(

malumafatrus dedi ki...

o değil de, cidden az önce açtım bloğu ve sana bu yazıda da kendimiz çalıp oynadık Varol diye yorum yazacaktım, baktım sen yorum yazmışsın. Blogsal telapatide bence zirve bu...

varol döken dedi ki...

Ben robot değilim ara ara gelir yoklarım:) Dün bir senarist arkadaşımla toplantıdaydık, konusu açıldı o da çok kötü bulmuş Deliduman'ı. Behzat'tan sonra bunu nasıl yazar konusunda birleştik:)

Fery... dedi ki...

Merhabaaaa :)))

malumafatrus dedi ki...

varol, koş kavgamıza ortak çıktı:))

malumafatrus dedi ki...

Yiğidi öldürüp hakkını yememek adına, Emrah Serbes'in son kitabı Müptezel'in ne kadar kötü olduğunu buraya not düşmek isterim. Deliduman'a kötü diyen sen MÜptezel'in kapağını açmasan da olur diye de sosyal sorumluluk görevimi yerine getiriyorum.

Bir de olmaz sanıyordum ama insan rakı içmekten de bayıyormuş ve rakı içmeyi özlemez oluyormuş, dediklerin bir bir çıkıyor varol döken.