4 Ekim 2014 Cumartesi

"Gölgesinde evler uzanıp giderken sonbahar, tüm ellerimden kayıp gider zaman"



Koca yaz bitmiş, bir Eylül geçmiş, şuralara iki kelam etmeyerek, büyük eşeklik etmişim sayın okur...

Tam bir Ağustos böceği gibi geçirdiğim yazın sonunda güneş gidince, ben de evime dönüp, paşa paşa depresyonumu yaşıyorum.

Kendi kendime uydurduğum bir teori var, yaz aylarında doğan insanların yaz mevsiminde kendilerini bulduklarını düşünüyorum. Ya da sadece ben yaz'a kendimce daha çok anlam yüklüyorum...

Nihayetinde benim için ziyadesiyle keyifli bir yaz geçti. Maddi olarak harcadığım paraları ve aldığım kalorileri koca kış boyunca dengeye getirmekle uğraşacak olsam da, yaz hiçbitmesinceyim. Ve en çok da bir yılbaşına sıcak memleketlere gitmek hayalindeyim.

Bunun dışında hayatımı şehirhatları vapuru gibi avrupa anadolu arasında mekik dokuyarak geçiriyorum. Gebze'de çalışıp, Avrupa'da spora gittiğim ama Anadolu'da ikamet ettiğim bir saçma hayatım var. Vakti zamanında twitter'a da yazdım; bu üçgende yorulsam da alışmak sevmekten zor geliyor ve Anadolu yakası nazarımda hep üvey muamelesi görüyor.

Her yıl bu hissiyat pekişiyor mu bilmiyorum ama 2014 pek çabuk geçti. Tecrübelerim de son 3 ayın çok daha hızlı ve koşturmacalı geçeceğini söylüyor. Bu seneyi de büyük başarısızlıklar senesi olarak kişisel tarihime not düşüp, galiba mevsim şartları nedeniyle de pek yakında depresyona gireceğim.

Bir hızlı kitap okumaya başlamışken ne oldu da yazın çoğunda aynı kitabı taşıdım elimde bilemiyorum. Belki depresyonla birlikte okumaya başlar, belki yine kendime öğrencilik sebepleri yaratırım.

Bu kadar şey olup biterken, hayatımda bir tek müziğin yeri değişmiyor. Yeni şarkıları keşfetmek en büyük mutluluğum oluyor. Bu arada bir gün geliyor en sevdiğim grup dağılıyor..

Her güzel şeyin sonu öyle ya da böyle geliyor...

Ama nankörlük de yapmak istemem, iyi şeyler de olmadı değil...

Sonuçta her şey sende bitiyor...bunun farkında varınca için ve aklın da ferahlıyor...

İyi bayramlar, depresyonu az kış'lar olsun..

Ps. Başlık şarkısı Yok öyle kararlı şeyler ile Sonlubahar

1 yorum:

varol döken dedi ki...

yılbaşında belgrad'a gidiyoruz biz, götümüz doncak, hu huuu:)

gerçekten kış seven herkese al doğalgaz faturası cebine sokarsın demek istiyorum!