3 Mayıs 2014 Cumartesi

"Dedim ya, hiç yoktan susturuldu şarkımız"



Ortaya karışık OT dergi Mayıs spoiler'ı.

Gök yüzlü çocuk dilek ağacını bulsa masal olacaktı. Bulamadı hayat oldu. Bu dünya çocukların büyük umutları için fazla küçük bir yer. Bu dünya küçük mutluluklara bile tahammül edemeyecek kadar çirkin bir yer. Bu dünyada masal kahramanlarına yer yok.

Bu dünyada çocuklar, çok fazla büyükler....

Burak Aksak

Yarım bırakmak bazen iyidir...
Her tamamlanmış şey
"Acaba" çengeli sayesinde hoş bir olasılık olarak
sulhe sebep duruyor
Hayatla aramda

Başak Buğday

Ülke cinnet geçiriyor, olanlara, bitenlere, yaşadıklarımıza inanamıyor; bize yapılan eziyetlere, zulümlere isyan ediyoruz. Kadınlarımızı taciz ediyorlar,çocuklarımız kuytularda linç ediliyor, işinde gücünde insanlar şiddet görüyor. Kimisinin kafasını kırıyorlar, kimisinin gözünü çıkarıyorlar. Dehşet içinde olanları anlamaya çalışıyoruz. "Biz neden böyle olduk" diye kendimize soruyoruz.

Kafanıza fazla takmayın,ülkeye ve bize bir bok olduğu yok. Eskiden haberimiz olmuyordu, duymuyorduk, görmüyorduk, görmek istemiyorduk sadece. Hep bir kahraman bekledik, her bir lider bekledik bizi kurtaracak, elimizden tutacak..."Adam olmaz bu ülke" diye söylendik sadece..

Angutyus

Bazı acıların çünkü, cümlesi olmaz. Sözlükler, kimi manaların yükünü kaldıramaz...

Nermin Yıldırım



Hiçbir şey üretmeyip, üretilen hiçbir şeyi beğenmeyerek kariyer yapan mutsuz ukalalardan olup çıkmıştım. (Ne kadar da tanıdık bir his)

Hakan Bıçakcı

Bu yazıdan çıkartılmayacak sonuçlar,


  • Açık yara'm sakin'in 2. Albüm demoları soundcloud'da yayınlandı. Hem çok sevdim hem çok üzüldüm.
  • Ben ki, kurtlu kuyu gibi eski bir şarkıdan bu sayede haberdar oldum. Ve böylesi bir acının, bu kadar naifçe dile getirilmesine şapka çıkardım. Milletin oasis birleşecek diye heyecanlandığı vakitlerde ben -ilk sefer gibi olamayacağını bilsem de- keşke sakin birleşsin diye içimden geçiriyordum. Müzik vizyonumu varın siz hesaplayın.
  • Milli irade tecellisi; ben ve klostrofobim marmaray'a karşı derin duygular besliyoruz. Güvenli olduğunu düşünmemekle birlikte, sağladığı kolaylığı yoksayamam. Yenikapı çıkışından Ido iskelesine 7-8 dakikalık bir yürüyüş mesafesi olması, seyahat edecekler adına saçmalık olsa da, hissiyatımın o bağlantıyı da bir şekilde yapacakları yönünde.
  • Ve denizotobüsü,marmaray, yüzmeydi derken başıma bir şey gelirse sanırım su'dan gelecek bu gerçekliği de risk kabulü olarak alıyorum..



6 yorum:

kaleidoscope9 dedi ki...

Yurtdisindan OTlanamamak berbat bi his, her sayida kahroluyorum... Spoiler icin tesekkürler, keske Burak Aksak yazilarindan daha fazla spoiler alabilsek... Sakin Demosu beni cok heyecanlardi, hemen linke tikladim, ama Eksik Sarki'nin eksikligi icimi acitti, diger sarkilari müsait bi vakitte dinliyciiim...

malumafatrus dedi ki...

Eksik şarkıya da şarkıyı bilen nadir azınlığa da derin bir sempatim var. Mail adresini mailme atarsan, bu sayıdan kendi beğendiğim yazıları sana tarayıp gönderebilirim...

kaleidoscope9 dedi ki...

Cok tesekkür ederim, maili gönderdim bile :)

malumafatrus dedi ki...

Malumafatrus@gmail.com 'a tekrar rica ediyim mi adresini? Gelmemiş çünkü mailin.

kaleidoscope9 dedi ki...

Yeniden gönderdim, umarim bu kez ulasir :)

kaleidoscope9 dedi ki...

Twitterdan DM atamadim ama baska bi mail adresimden gönderdim bu sefer, umarim ulasir:) Cok tesekkürler :)