4 Temmuz 2013 Perşembe

"Sing me a love song from your heart or from the phone book"


Değişim güzel sey. Bana göre onu keyifli kılan şey de ne olursa olsun özünü inkar etmemek. Mesela ben, dünyanın her türlü müziğini dinleyip sevebilir, bakkal ruhlu şarkılar sayesinde epeyce de eğlenebilirim. Gelin görün ki, ruhum arabesk. Bazı şarkılardan yaratacağı manasız hüzün nedeniyle itinaya kaçsam da, yeni dinlediğim şarkılarda da bir şekilde o arabesk ruhu bulur, sonrasında shuffle'a almak suretiyle o arabeskliğe bir güzel demir atarım.



Son zamanlarda dinlemeye başladığım bu şarkı da bir reklam (sanki araba) jingle'ı gibi başlasa da gerçek yüzünü bilahere gösteriyor. Klibinin  hatrı sayılır etkisi ile insanın içini kabak gibi oyuyor. 




Benim nazarımda bu şarkının melodisi orantısız acı'lı ve müzik adı altında dinleyici adlı iyi niyetlilere de böyle acımasızlıklar yapılması büyük haksızlık.

Siz dediğimi (önerdiğimi) dinleyin, yaptığımı yapmayın. Şarkıyı da acılı Türk filmi ruhuna bürünmeden sadece şarkı olarak dinleyip geçin.

After everything; Ceylan Ertem'le jaz ruhunda acılı arabesk konusuna da bir sonraki yazimizda değineceğiz. 

Ps. Başlık şarkısı The Phone Book ile Editors 


Sevgili Kusburnu; Şu yazıya link değil, klip koyabilmeye heveslensem de  muvaffak olamadım (ipadden izlenemese de, normal laptoplardan izleniyordur umarım), teknik danışmanlığına ihtiyaç duyuyorum. 

Hiç yorum yok: