23 Mayıs 2013 Perşembe

"those three words are said too much "




Medya aracılığı ile tanıdığım herkese olduğu gibi Elif Key’e dair de değişik hissiyatlar besliyorum. Yazdıklarının çoğuna hak verip, şahane bulmakla birlikte, kimi zaman da satırlarını fazla ağdalı buluyorum. Bazen nadir de olsa çizmek istediği o hassas portre ile uyuşmayan fazla burnu havada tepkileri (instagram simalarında) olduğunu da düşünüyorum.
Velhasılkelam,  arada sular donsa da kanım fazlasıyla sıcak kendisine karşı. Derin espri anlayışı ile yazdığı twitleri ve HT yazılarını zaten seviyorum ama asıl favorim keşke daha çok yazsa dediğim blog yazıları.
Ve niye bilmiyorum bu aralar anlamsızca bir yazısının başlığı dolanıyor bünyemde. Her durum için “ben olmuşum yakın plan” tepkisi vermek istiyorum.  Henüz tüm sesler içimde ama yakındır, söze de dökülür bu durum belirteci.
Twitter’da kolay kolay her linki okumam, her paylaşılan klibi de izlemem. Ama dün yaptım bir hata, kendisinin paylaştığı bir yazıyı okudum. Mazoşistten ziyade sadist olduğum için tanıdığım başkaları da bu yazıyı okusun istedim.  Aslında dün buraya kopyaladığım Berkun Oya satırları ile ziyadesiyle paralel ama kesinlikle daha can yakıcı bir yazı. Bu sebeple " kötü uyandım, keyfim de yok diyenlere, niye kendime acı çektiriyim durduk yere diye düşünenleri, ailesinden birilerini kaybedenlerin bu yazıyı okumamasını öneriyorum.

Ben niye paylaşıyorum, onu da bilmiyorum.

Hissiyatım belli  “ben olmuşum yakın plan"
ps. Blog fotoğrafı da Elif Key'in yazıya konu olan bloğundan.
ps. 2. Başlık şarkısı Chasing Cars ve Snow Patrol

14 yorum:

varol döken dedi ki...

kardeşiyle aynı ajansta çalışmıştım sürekli ben bu kadını tanıyorum diyorum meğer elif abla olanıymış. çok güzel yazıyor ben de seviyorum (nasıl şaşırdın di mi:)

varol döken dedi ki...

e link nerede? ben dün bu yazıyı tab'lere atmıştım ama akşam acele çıkınca unuttum. göndersene okuyayım bulamadım şimdi.

varol döken dedi ki...

bu muydu?
http://www.hthayat.com/yazarlar/elif-key/1013982-bu-bir-daft-punk-yazisi-degil

malumafatrus dedi ki...

linkler yazının içinde saklıydı, şimdi biraz daha belirginleştirdim.

Hatta gizemi de ortadan kaldıralım, buyrun size yazının linki

http://annemlerdeuyumusum.blogspot.com/2013/02/ben-olmusum-yakn-plan.html

malumafatrus dedi ki...

ve evet gerçekten de şaşırdım, aynı şeyi beğenebilmemize.

Gurbet sana yaramadı sanırım:)

varol döken dedi ki...

onu da açtım teşekkür ederim. hem de çok beğeniyorum diyeyim de şaşkınlıktan küçük dilini yut:) yurtdışı beni hep böyle yumuşatıyor:)

kusburnu dedi ki...

hem ben olmuşum yakın planı hem de paylaştığı diğer yazıyı çok beğendim. bu arada varol yazıya yorum yazmış bugün, belirtmeden geçemeyeceğim. furuşcum dün gece sabah karşı rüyamda seni gördüm, bilahere anlatacağım. varol iyi gezdin valla, fenerbahçe bahane gezmek şahane.. yarasın.

malumafatrus dedi ki...

sevgiler, saygılar mı oha Varol, bu bloğa o kadar yorum bıraktın, hiç böyle kibarlık görmedim ben, varsa yoksa muhalefet.

Hayır bari, siz neden gittiniz New York'a deseydin de benim de merakım giderilseydi.

varol döken dedi ki...

ne diyim koskoca kadına aaa gurbet elde kalmış bir başına. ben bilirim gurbet elde bir başına müze gezmenin acısını!

amsterdam notlarımı bugün çıkacak hayatım futbol'un son sayısından okuyabilirsiniz, facebook'a atarım, buraya da yapıştırırım link'i çıkınca:)

farawaysoclose dedi ki...

Merhaba,gentlyopenthenitshuts'ın yazısını sevmedim sevemedim... belki erkek olmadığım içindir. hani "annemi mutlu etmem için gerekenler" maddeleri var ya, bir kız çocuğunun annesini mutlu etmek için yeterli değildir hiçbir zaman. sadece bir öpücük bir telefon bir sarılma vs asla yetmez. hep daha iyi daha başarılı daha evil daha çocuklu daha iyi giyinen daha bakımlı dahadahadaha olmanız gerekir..
bir itiraz da son kısımda hayatına giren metrol kadınlarına attığı b.ka gıcık oldum. annesini göklere çıkartıp ileride çocuklarının annesi olmaya aday kadınları yerin dibine sokan erkek zihniyetinin anne sevgisini nasıl samimi bulabilirim?

malumafatrus dedi ki...

Anneler, kendi yasayamadiklarini kızları aracılığı ile telafi etmek istedikleri için, anne kiz iliskisinde dediğin beklentiler çok daha yüksek olabiliyor haklısın farawaye.

Kadın veya erkek farketmez,hayata karsı duruşumuzda olumlu veya olumsuz anne etkisi tartışılmaz. Ve bu yazının beni en çok etkileyen kısmı, eve giriş seklimden anlıyor hayatımda ne olup bittiğini satiriydi. Benim annem de günlük rutin telefon konuşmalarımızdan hissiyat çözümlemesi yapıyor ve ben her ne kadar ona üzgün oldugumu çaktırmamak için kassam da, ona anlatınca da duyacağım "aman boşver" e de bazen gercekten ihtiyac duyuyorum.

(iPad kelime doğrulamada farawaye'i faraziye çeviriyor)

varol döken dedi ki...

çeşitli mecralarda görmüşsünüzdür de madem söyledim buraya da link'ini atayım. sadece futbol yazısı değil o yüzden hatta futbol daha az bu sefer:)

http://www.hayatimfutbol.com/amsterdam-sende-ahim-kaldi.futbol

farawaysoclose dedi ki...

snow patrol dedin over my head geldi aklıma As you lose the argument in a cable car geldi aklıma, kalk gidelim san Francisco'ya farazi farazi gezelim malumafatrus :)

malumafatrus dedi ki...

Şu an bulunduğum yerden çok uzaklarda olmak, anlamsızca ve saatlerce dolaşmak. Fonda hangi şarkı olursa olsun, en ihtiyaç duyduğum şey sanırım.

Varol kendi sponsorlarını bize yönlendirsin, biz onun yerine de gezelim.