6 Mayıs 2013 Pazartesi

"her siyahın bir beyazı gecelerin gündüzü de vardır"



Şu koca şehirde, nereye gidersem gideyim bir tanıdık görme kaderime zaman zaman isyan ettiğim malumunuz. Tanıdık birilerini görmeye değil de, sevdiğim ve gördüğüme sevineceğim kişiler yerine benim için anlamsız insanlar ile denk gelmeye gıcık oluyorum.
Son iki haftada kara talihime feyk atan tesadüf kişisi ise Doğan Duru oldu. Dün de aniden denk gelince kendisine, günüm manasızca keyiflendi.  Bakakalmaktan rahatsız içimdeki ergeni üçüncü karşılaşmada durdurabilir miyim bilmiyorum.  Ama şu yaş’ta “bir fotoğraf çektirebilir miyiz”  hadisesine nasıl girilir , bu girişimden medeni cesaretim nasıl bir yara alır onu da bilemiyorum.
Böyle saçma hallerin yanında;
Düne kadar Redd’den hiç dinlemediğim “yüzünü dökme küçük kız”ı dinlerken, yine ve yeniden Doğan Duru ne kadar da güzel söylemiş diye şaşırıyor, aranjenin güzelliğine de eriyip bitiyorum.
Geçtiğimiz 3 haftamı anlamlandıran Suits’in 2 sezonunu da bitirmiş olmanın boşluğunu nasıl dolduracağımı bilemiyorum.
Dünyadan soyutlanmamı sağlayan, uzun yollarda kendimi klip çekiyormuşum gibi hissettiren - kuşburnu hediyesi sennheiser kulaklıklarımı kaybetmiş olmama üzülüyor; yenisini almama rağmen diğerinin manevi değeri vardı diye hayıflanmamı da, bazı şeylere bu kadar bağlanmamı da anlamlandıramıyorum.

7 yorum:

varol döken dedi ki...

yarın tamam değil mi?

malumafatrus dedi ki...

Bloğun edebiyatçılarını göreve; Bu soru cümlesine bir virgül gerekiyor ama nereye gerekiyor onu bir türlü bulamadım (adayım tamam'dan sonrası).

kusburnu dedi ki...

tamamdan sonrası doğrudur.
yazıya dair: senin ihtiyacın olan gördüğün an yanında olacak bir arkadaş. misal ben. tüm ergenlik cesaretini toplayıp bi foto çekinebilir miyiz desen adam he dese kim çekicek, di mi ama? ben de orda olursam ben seni sen de bizi çekersin olur biter :)

malumafatrus dedi ki...

Bundan sonra kendisine Doğan Duru değil, hızlı rockçu diyeceğiz. Magazin benden sorulur iken, bu adam daha önce bu tür haberlerde yer almamışken, ne ara hızlı oldu ben onu anlayamadım. Nevşin Mengü'yü de beğenirim o ayrı...

http://www.sabah.com.tr/Gunaydin/Magazin/2013/05/09/hizli-rockci-vekil-kiziyla

varol döken dedi ki...

ya bırakın dondurma satıcıları:)

varol döken dedi ki...

virgül dondurmadan sonra:)

varol döken dedi ki...

ben yarın gidiyorum 20 mayıs'ta görüşürüz:)