26 Nisan 2013 Cuma

"korkma benden, gidiyorum"

 
Kaç gündür yazmıyorum, kimse de çıkıp ne oldu bu kızcağıza demedi? 2 gün yazı yazmadık diye meraklanan okurdan, bloğu kapatsam farketmeyecek okura ne ara geldik bilmiyorum ama sosyal sorumluluk gereği tarihe bir şeyler karalamak istiyorum.

Uzun zamandır çoğu kişinin İstanbul dışında, benimse İstanbul'da olduğum bu tatilli hafta pek güzel bir o kadar da keyifli geçti.

Gelmez sanıyorduk ama bahar da geldi.

Hepimizde bir sıkılma, farklı bir şeyler yapma ihtiyacı kendini gösterdiyse vücutta da sürekli bir halsizlik, gözlerde açılmama hali var ise korkmayın bahar'dır geçer.

Şansınız ve fırsatınız varken, yeni hayatlar, yeni yerler keşfedin.

Başka yollara sapın, başka kitaplar okuyun, başka şarkılar mırıldanın.

Siz değişmeyecek olsa da, bir süreliğine mış gibi yapın.

En çok kendinizi yoruyorsunuz ya, biraz nefes almanıza imkan verin.

ps. Başlık şarkısı Leyla the Band'ın acılı arabesk şarkısı Aşk Bitti'den.

6 yorum:

varol döken dedi ki...

akşam ayranı fazla kaçırmışım da sevinçten, buradayız yoksa:(

varol döken dedi ki...

ben spora başladım:)

varol döken dedi ki...

bir de vizeye başvurdum, çıkarsa GİDİYORUM AMSTERDAM'A!

kusburnu dedi ki...

Ben de cok yorgunum, yeni is, yeni insanlar, gezme, tozma bana gore degil.. Bir de ben sicak sevmiyorum. Bir de birkac gundur bloguna girip cikiyordum niye yazmiyo bu kiz diyordum ki yazmissin. Kiss you bye

varol döken dedi ki...

yeni iş derken sayın kuşburnu, bu kızcağızı gebzelerde bırakıp kaçtın mı!!!

malumafatrus dedi ki...

Temelli olmasa da, kuşburnu artık her yerde...o artık mobil bir çalışan, ben ise kök salmaya devam ediyorum...