18 Ocak 2013 Cuma

"bir zaman hatası"


İnsan canı sıkıldığında keşke bir şarkı dinlesem içimi rahatlatsa, bir kitabın satırlarında kendimi bulsam altını kalın kalemlerle çizsem, eski bir yazıya gözüm çarpsa ve "ne kadar da doğru" diye hayıflansam , bir film izlesem aslında ne şaçma şeylere üzülüyorum desem diyor... Ama o şarkılar, o satırlar bir türlü denk gelmiyor.. Denk gelse de bünye tedaviyi reddediyor ve üzüntüyü paşa paşa yaşamak gerekiyor...

Ve ilginçtir, insan yazarsam geçer diye düşünse de bir türlü iki kelime yanyana gelemiyor...


Bu yazıdan çıkmayacak ağlamak için tercih ettiğim şarkılar;

Editors- Well Worn Hand

Coldplay- Fix you

Bileklerimi keseyim diye ise;

Kaçak ama sahibi Ebru Gündeş’ten ziyade Ata Demirer’den ( Avrupa Yakası’nda seslendirdiği şekliyle)

Kanıma Dokunuyor-Gülben Ergen (kendimden utanıyorum evet )

Asıl yıllar önceki bir ergenlik buhranımda (=bir basket maçına gidemedim diye) Hülya Avşar’ın sensiz kaldım şarkısını kaç kere dinleyip ağladığımı bilseniz, şu isimlere şaşırmazdınız. Yine de gayet kabarık ve absürd olan listemi şimdilik bu kadarla sıınırlı tutuyorum.

ps. başlık şarkısı ise sevmediğim kadın Aşkın Nur Yengi'nin sevdiğim şarkılarından

Hiç yorum yok: