28 Aralık 2012 Cuma

"bugün değil yarın için yıkmaya hazırım bu şah bu şahbaz devrini"


Yeni yılda tüm sosyal sorumluluk bilincimle, dünya barışı adına;

Yeşil sahalarda daha düzenli top koşturayım, spor birincil önceliğim olsun istiyorum,

Bazı insanlar artık düzenli ilişki sahibesi olsun istiyorum, 

Bazı insanlar ise sevgililerinden ayrılsın istiyorum (daha iyilerine bulacağına inancım tam),

Sadece bir seneyi uçuksuz geçirmek istiyorum (30 Yıllın sonunda burnumda bile uçuk çıkmışken) 

Klişe ama zayıflamak istiyorum,

Resim ile fotoğraf arasındaki farkın anlaşılmasını inatla istiyorum,

Bir kadına "bayan" demenin kibarlık olduğunu düşünen erkeklerin bu mantıksızlıktan gün gelip vazgeçmesini diliyorum,

İnsanların kendilerini anlamayacak kişilerle boş yere ömür tüketmemesini diliyorum,

Odun türünden insan türevlerinin yine aynı tür ile yakın temasta olmasını, hassas kalpleri çizmemelerini diliyorum, 

Trafik bitmezse, bu yol çilesi bitsin, iş ev mesafesi azalsın istiyorum,

Herkesin kendine dışarıdan bakmayı başarabilmesini diliyorum,

İmkansız ile zorun ayrımı netleşsin ki kimse akıntıya karşı boş yere kürek çekmesin istiyorum,

Bazı sesler hiç duyulmasın, bazı isimler hiç anılmasın istiyorum,

Güzel kadınlar, kendilerini üzen ve çirkin erkeklere aşık olmasın istiyorum,

Kadınlar sevgililerinin anneleri olmasın istiyorum,

Ergenler, yaşadıkları dönemden  ne kadar utanacaklarını iş işten geçmeden öğrensin istiyorum,

Sokakta ağlayan kadınlar görünmez olsa,  üzülmenin üstüne bir de hem rezil oldum derdiyle uğraşmasın istiyorum,

Birilerine mektup yazmayı, kartlar mektuplar alabilmeyi diliyorum,

Gamsız olmakla sorumsuz olmak aynı şey değil, gerekli merciler bu ayrımın farkına varsın istiyorum,

Az uyku ile yetinirken, gözlerimin altı yorgunluğumu ele vermesin istiyorum,

Fedakarlığın sonu enayiliğe varmasın istiyorum,

Değer vermeyecek, umursamayacaklar için yok yere emek verilmesin istiyorum,

Kavga anında o ses çatallaşmasın istiyorum,

Herkes yaşının  insanı olsun, kimse zamansız büyümesin, kimse çocuk kalmakta ısrar etmesin istiyorum,

Bir insana yol göstermek ile hayatına müdahale etmek arasındaki sınır iyice netleşsin istiyorum,

Herkes sadece  kendisine kulak verenler ile konuşsun, boş yere kelimeler tüketilmesin istiyorum,

Hayatın ayarı bozuk terazisi artık dengenin güzelliğini öğrensin istiyorum,

Bile isteye yapılan hataların pişmanlığı sonradan bünyeleri sarmasın istiyorum,

Ve en önemlisi hayat  kötü süprizlerden uzak kalsın istiyorum.

Ps. Başlık şarkısı "eski şarkısı" ile mor ve ötesi

5 yorum:

Fery... dedi ki...

Sübhaneke dinimiz amin ;)

varol döken dedi ki...

fery gene yorumlara toptancı mantığıyla çökmüş:)

malumafatrus dedi ki...

unutmuşum, bir de blog barışı için varoldöken'in "hır olsun gür olsun,eğlencemiz olsun" diye blog yorumcusu hatunlara ve blog sahibesine sataşmasından vazgeçmesini diliyorum:)

varol döken dedi ki...

yeni yıla kendi evinde girecek bir adamın huzuruyla bu dileği kabul ediyorum, en azından 2013'ün ilk haftasında:)

malumafatrus dedi ki...

bence yıldan ziyade yepyeni bir evde yaşamaya başlamak yeni olan. .Bu nedenle yeni yılı kutlanası insan sensin...Umarım 2013'de daha da huzurlu olman için sayısız sebebin olur...