27 Aralık 2012 Perşembe

"ama sende şeytan tüyü var, kahretsin"



Bu blogda 21 Aralık günü, ben bir kenandoğuluseverdim ama artık çok değiştim, Kenan'a gitsem de aklım softcore'da satırlarını yazan blog sahibesi bildiriyor; bazı şeyler siz aksini düşünseniz de değişmiyor. (meali; blog sahibesi gene tükürdüğünü yalıyor)
  
Sebepsiz bir şekilde Cuma günü enerjim sıfırın altında bir yerlerdeydi. Çok fazla insanın bir şey için heveslendiğini gördüğüm de benim tüm enerjim kaçar ki, bu da böyle bir haldi sanırım.
Olağan hallerde kurumsal kokoşluk moduna geçip, olağan sakarlığımla bir de bardak kırıp olay yerine geçtim. Aslında başlarda her şey alışılmış moddaydı. Alışılmadık olan en olgun çağımda en de önemsemediğim zamanda Kenan Doğulu'yu sahnenin en önünden izleyecek bir yerde kendimi bulmamdı...
"Kenan'ın sahnesi iyi" klişesini onu canlı izlemeyen birine anlatmak kolay değil. Yine de şansımı deneyerek, şeytan tüyü denilen şeyin olsa olsa kendisinde bulunabilecek bir şey olduğunu düşünüyorum (ve şu an henüz Tarkan'ı hiç canlı izlemediğimi farkediyorum)

Ve işte kendisindeki şeytan tüyü ile benim sahnenin en önünde olmam birleşince, o an mor ve ötesi de redd de uçtu, malumafatrus Shake it up şekerim moduna girdi.

Teknoloji sağolsun, bu anı tarihe not düşelim diye sürekli bir kamera ve fotoğraf yarışına girildi ( nefret ettiğin insan modeline dönüşme bol. 56). Ve bunların ikisinde elimdeki telefonum Kenan Doğulu tarafından alındı. (bunu yazı dilinde ve girişgah olmadan sadece Kenan doğulu telefonumu aldı diye yazmaya bayılıyorum)
Ve ilk seferinde telefonum gereksiz hassas olduğu için kamera modu kapanarak bana güzel bir oyun oynadı. Ama ne oldu, şans kapıyı ikinci kez çaldı. Güzel telefon kılıfımın katkıları ile telefonumu ikinci kez aldı ve önce bizi bı kuple de kendisini çekti. Telefonu geri aldığım da, kesin kamera modu açık degildi, hayatımın anısını kaçırdım diye kafamı kuma gömerken, tahmin etmeyeceğim komiklikte bir kamera kaydımın olduğunu gördum. Sonrası şaşkınlık, sonrası şamata...

Nasıl soyutladıysak kendimizi geri kalanda olan biten her şeyden bihaber kaldık, çok da iyi yaptık. Yazıda bugüne kadar kutladığım en güzel yeni yıl eğlencelerinden biri Kenan Doğulu sebepliydi, kurumsal hayatta en eğlendiğim organizasyonda da kural değişmedi.

Güzel oldu, anı oldu ve büyük konuşmamak gerektiği bir milyonuncu kez bana ders oldu.

Bu yazıdan çıkartılmayacak sonuçlar;
  • Alkol tüm hatalar için en güzel kılıftır.
  • Şıklıkla şuhluk arasındaki çizgiyi ayıredemeyen hemcinslerim adına itinayla utanıyorum.
  • Bence mutluluğun kaynağı beklentisizlikten geçiyor. Gayet uyuz modumda olduğum bir Cuma akşamında bu kadar eğlenebilmemin başka bir açıklaması benim nezdimde yok.
  • Hep söylüyorum aslında insanın istediği her şey bir şekilde oluyor ama zamanlama konusunda kader bildiğini okuyor. Bu geceyi, 7-8 yıl önce yaşasaydım ne kadar heyecanlı ve mutlu olacağımı düşünenler blog arşivlerine bir göz atsın derim. Kıssadan hisse her şey zamanında güzel ama asıl güzel olan şaşırmak.
  • Kenan aşkımın tekerrür etmesi Oyunboza’ı inatla dinlememe engel olmadı. Yazıyı yazdığım günden beri inatla dinliyorum, dinlemediğim de içimden mırıldanıyorum. Değişen tek şey son sabah da çok iyi şarkı aslında diye arada kalmam.
  • Softcore da Salı gecesi Dream TV’de yayınlanınca, gözüm aklımda kalmadı. Hatta ki, TV’de montaj ve reklam münasebetiyle konser sürekli kesildiği için çok da güzel değilmiş diye bir algı bile oluştu (teselli de diyebiliriz). Konser atmosferi kameralardan yansımasa da, Babylon sahnesinin daha güzel olduğunu kesinlikle iddia edebilirim.
  • Müzik hakkında bu kadar yazdıktan sonra, bu anektodu paylaşmasam daha iyiydi ama çok eğlendiğim bu salaklığımı da yazmadan geçmeyeyim. Redd’in 21 albümündeki “Aştı Bu” bana göre aşkın hallerini en güzel anlatan şarkılardan biridir ve çokça severim, bugüne kadar da çok da dinledim. Gelin görün ki, dinlemek ile duymak arasındaki fark münasebetiyle şarkıdaki “seviştik ve de acıktık” kısmını ben bugüne kadar “seviştik ve dağa çıktık” olarak dinledim, söyledim. Çok da hisli şarkıda bu kısımın biraz alakasız kaçtığını düşünsem de, “aşktan önemli şeyler de vardı” mısrasının politik göndermek olduğunu düşünerek kendimi de kandırdım. Neyse ki softcore’u izlerken kulağım ve de algım açıldı da, seviştik ve de acıktık dediği gerçeğini idrak ettim. İnanmadım şarkının sözlerine baktım, sonra da salaklığımı anlatmalara doyamadım.  
ps. Fotoğraf güzeller içinden seni (=telefonumu) seçtim adlı eserimden..
ps.2. Başlık şarkısı ergenliğe geri dönen bendenizin son albümünde en sevdiğim Kenan Doğulu şarkısı olan Şeytan Tüyü'nden

5 yorum:

Fery... dedi ki...

bu geceyi bir de sesli dinlemek istiyorum ben o heyecanı kaçıramam :)

Fery... dedi ki...

bir de valla robot değilim ben ya bu doğrulama olayı insanı yorum yapmaktan soğutur :P

malumafatrus dedi ki...

Biraraya gelebilir isek, tüm kamera kayıtlarımla ve aynı heyecanımda geceyi naklen anlatırım sana hiç şüphen olmasın:)

malumafatrus dedi ki...

Bana gelen spam yorumların hepsini size de fw edeyim, o zaman hep beraber karar verelim kelime doğrulama mı yoksa basına buyruk yorum mu

Fery... dedi ki...

ilk görüşmemizde :)