12 Haziran 2012 Salı

"bir hayattı tutunamadık gel ona bir son yazalım"


Klişeleşmiş 30 yaş bunalımı sebebiyle sahibinden manasız sorular;

Bugüne kadar ürettiğim en anlamlı şey nedir? Bu soruya geçmeden önce “bugüne kadar bir şey ürettim mi?” sorusuna da cevap bulmak lazım tabi.

Hedeflerim var mıydı? Şu noktada hedeflerime ulaştığımı düşünüyor muyum?

İnsanlara güvenmek için inancım kaldı mı?

Peki kendimi anlatmak, birilerini anlamak adına enerjim var mı?

Sabrımın sonu geldiğinde ağzımdan çıkacak olanları nasıl engelleyeceğim?

Geleceğe dair umudum var mı?

Aldığım/almadığım kararların bedeli kaç yılda ödenir?

İyimser olmak için sebebim var mı?

Mutlu muyum?

(yaş ilerledikçe, mutlu olmak zorunda mıyım diye de başka bir soru türüyor o da ayrı)

ps. Başlık şarkısı Zakkum ve Ahtapotlar ama siz yine de bu yazının fon müziği olarak Redd ve Hala Aşk Var mı?'yı dinleyin ki, yazıdaki hissiyatlarıma bu şarkıdan öte bir tercüman yok.(Zakkum şarkısı ile kendi şarkılarını aynı cümlede geçirdiğimi duysalar, olmaz olsun böyle dinleyici derler o ayrı)

5 yorum:

varol döken dedi ki...

Bugüne kadar ürettiğim en anlamlı şey nedir? Bu soruya geçmeden önce “bugüne kadar bir şey ürettim mi?” sorusuna da cevap bulmak lazım tabi.

Piç. Ama onun da akıbetini biliyorsun. Çekimler başlamış diyorlar.

Hedeflerim var mıydı? Şu noktada hedeflerime ulaştığımı düşünüyor muyum?

Hedeflerim vardı. Bazılarına ulaştım bazılarına ulaşamadım. Ulaşamadıklarım beni ayakta tutuyor.

İnsanlara güvenmek için inancım kaldı mı?

İnsanlığa güvenmiyorum ama bir birey olarak her yeni insana yeniden güvenirim evet.

Peki kendimi anlatmak, birilerini anlamak adına enerjim var mı?

Yeni iş, yeni heyecan, yeni enerji:)


Sabrımın sonu geldiğinde ağzımdan çıkacak olanları nasıl engelleyeceğim?

Dilimi dudağımı ısırdığım zamanlar oldu. Ama bu hayat bana şunu öğretti hiçbir şey kontrolsüz öfkeden daha yıkıcı değildir.

Geleceğe dair umudum var mı?

Benim umudum daha çok geçmişe dair.

Aldığım/almadığım kararların bedeli kaç yılda ödenir?

Ben çoğunu anında ödedim/ödüyorum. Hata peşin kırmızı meşin.

İyimser olmak için sebebim var mı?

İyimser olmak sebep-sonuç ilişkisine değil karaktere bağlıdır.

Mutlu muyum?

Hayır ama neşeliyim. Feryyyy nerdesin:)

malumafatrus dedi ki...

Bence piç'in galasına bizi davet etmeliler, olmazsa bizim bir şekilde o galaya sızmamız lazım Varol. Gerçi ben o hikayeyi film yapsam, gala yapmazdım o ayrı:)

Fery kayıp, kusburnu kaçık, daimi okurcu bir sen kaldın. Onlar geri dönene kadar bir yere gitme olur mu?

varol döken dedi ki...

o galaya gidersem kendimi tutamam sahneye fırlarım ben:)

yok artık buralardayım, yeni işimin en güzel yanı blog okumanın işimin bir parçası olması:)

malumafatrus dedi ki...

bende en önemli kısmı blog yazısı yazmak sonrasında da twitter'da "ne acayip dünyalar var" diye hayrete düşmek olan bir iş arıyorum..kariyernete duyurulur.

Fery... dedi ki...

nasıl kayıp ya? yazmıyoruz diye okumadığımızı mı sanıyorsunuz? aşk olsun, buradayım ben; daimi okuyucu :)

mutlu olmak değil neşeli olmak; işte ne güzel bu ;)