9 Nisan 2012 Pazartesi

"sadece avuçlarım kanıyor"

Bilmiyordum bu Pazartesi'ye de böyle başlayacakmışız meğer. Yağmur, hava soğudu, bahar da gelemedi falan diye dırdır ederken, hayatın gerçeğini çok özel, çok güzel bir insanın ölümü üzerinden idrak edecekmişiz.

Her gün bir kanser haberini okuyunca insan, çok da kötü bir şey değil diye düşünüyor niyeyse. Belki de bu yüzden hiç düşünmemiştim ona kötü bir şey olacağını. Alıştırsaydım kendimi, değişecek miydi acım, hiç sanmıyorum. Şaşkınlık, acı, çaresizlik ve pek tabi ki anlamsızlık...

Şu an bana anlamlı gelen tek şey, yine onun satırları...Kaç yıl öncesinde söylenen, ve bugüne anlam katan satırlar...Daha kaç kere okusam da, her seferinde hayran kalacağım satırlar sahipsiz kaldı... Bir güzel insan daha, yaşamın anlamsızlığını yüzümüze çarparcasına çekip gitti bu dünyadan...

Kendimi kandırmak için tek tesellim eşine kavuştuğunu sanmak...

....

"başarıyı bir tek kendinden menkul ve bir tek sana bağlı ve mutlak zannedersen akıl sağlığını koruyamazsın...

"başarı bana çok etli butlu, fırfırlı bir laf geliyor...ha işini iyi yap tamam.insanların kalbini kırmadan, onların hayatlarıyla ilgili kurmak istediklerini bozmadan, umutlarını kırmadan işini yap...kimsenin ayağını basmadan düzgün bir sıra içinde durmasını bilerek....gerisi lafı güzaf... yok öyle basarılar, başarısızlıklar.. .

bunu başarı zannedenlere saygı gösteriyorum, ama inanmıyorum...
kendi hayatına müdrik olmayan gariban ölümlüleriz biz...

başarılı olabilmek için önce bunu becermek lazım...

geleceği biliyor muyuz? bilmiyoruz. sevdiklerimizin canının yanmasını engelliyebiliyor muyuz? engelleyemiyoruz.

dünyada acı çeken insanlar için bişey yapabiliyor muyuz? bir an bile olsa onlara ışık verebiliyor muyuz? veremiyoruz ..

ee ben ne anladım bu işten.. başarı dediğin akıl ve ruh sağlığıdır..

iyi insan olarak yaşabilmek, adil olabilmek vicdanını sağlam tutabilmek..."

MERAL OKAY

yazının eski linki....
 
Bu yazıdan çıkartılmayacak sonuçlar;
 
İnsan ilk şoktan Sezen Aksu'yu düşünüyor ve onun için daha çok üzülüyor..Sevdiği herkesi erken kaybetmeye mahkum bir kadın...Sabır dilemek işe yarıyorsa, en çok onun için diliyorum.

Hiç yorum yok: