6 Nisan 2012 Cuma

"Ateşkes çoktan bitti, geçti zannettin dur daha yeni başladım "


Yasal Uyarı; Bu yazı fazlasıyla ön-yargı içermektedir.

Malumafatrus ahlak masasından bildiriyor;

Böyle bir sorumluluk alanı var ise, blog aleminde Mirgün Cabas’ın hayatı hakkında yazmak gibi kendi kendine edindiğim bir misyonum var. Ve tüm magazin siteleri Mirgün Cabas Tuba Ünsal aşkı üzerine konuşurken, bendeniz bugün kronolojik değerlendirme yapıp, magazin ahlakçılığı yapmazsam kendimi eksik hissederdim.
Yazının başında tarafımı peşinen belli edeyim; ben her zaman olduğu gibi bu durumda da ezilenin yanında olduğum için bu blog sayfalarında pek yakın zamanda eleştirdiğim Evrim Sümer'in tarafındayım.
Bana göre ortada bir aldatma olması için Mirgün Cabas’ın kızının annesi Evrim Sümer ile evli olmasına gerek yok.  Evrim Sümer’le Mirgün Cabas’ın ilişkisi farklı nedenlerden bitmiş  olması da, benim gözümde Tuba Ünsal’ın bu ilişkide oluşan “çok ahlaklı kadın” imajını bozmaz.
Esin Övet, Tuba Ünsal- Mirgün Cabas arasındaki ilişkiye dair ilk yazısını yazdığında, ortada bir gerçeklik payı olduğunu hiç düşünmemiştim.  Hatta Evrim Sümer ve Tuba Ünsal’ın twitter’da gayet alakadar oldukları hissiyatlarını veren twitlerini de görünce, bunlar resmen ailecek görüşüyor yahu  ne ilişkisi diye de kendi kendime burun kıvırmıştım. Esin Övet konuda ısrarcı olunca; Evrim Sümer’in twitter’daki “benim özel hayatımı benden daha iyi bildiğini iddia eden insanlar var” isyanı ile Mirgün Cabas’la hala zaman geçirdiğini hissettiren yazılarından, asayiş berkamal olsa gerek dedim. Ama ardından bir şeyler ters gidiyor belli diye düşünsem de, Tuba Ünsal hadisesine pek ihtimal verdim. (Özge Fışkın ve Evrim Sümer’in fiziksel benzerliklerinden sonra, sarışın güzel Tuba Ünsal kırk yaş sendromunun sonucu olsa gerek)

Tabi bir de insan, ortaçağ yakışıklısı güzel insan Mirgün Cabas’ın GQ’yla boğuşurken, böyle büyük maceralara, hem de Tuba Ünsal için (hani Mustafa Sandal’ın, Cem Cantaş’ın, Aksel Goldenberg’in, Yalın vb.lerin sevgilisi olan) girmeyeceğini düşünmüştüm.
Ama işte kendisinin enayice bir şey diye nitelendirdiği aşk, gelip kendisini de bulmuş olsa gerek ki, statü bunca zaman edinilmiş imaj dinlemeden sevgilileri twitter’da onun için kavga eden erkek durumuna bir çırpıda düştü.
Ben haftanın favori üçlüsünün aralarında ne olduğunu, kimin en kötü, kimin en ahlaksız olduğunu bilemem. Tek bildiğim; Tuba Ünsal’ın 6 ay öncesinde çocukları hakkında konuştuğu kadının sevgilisi ile birlikte olmaktan dolayı hiç utanç duymadığı, hatta bununla kalmayıp karşı tarafı suçlamaktan da sakınmadığıdır. Söz konusu suçlama
 “O bahsettiğiniz yılanlığı yapan ben değilim. Yıllarca evli adamlarla olan, gözüne kestirdiğinin yuvasını yıkan arkadaşınız.. Bazen bazı insanların hayat röntgenini çekip ukalalık yaptıklarında çaat diye suratlarına fırlatmak istiyorum.”
Şeklinde mahalle kavgası düzeyine inince ahlak timsaline sormazlar mı, senin sevgilin bu kadından neden çocuk yaptı, hadi çocuğu yaptı bunca zaman neden birlikte yaşadı peki diye?
Farkındaysanız Tuba Ünsal’ın bir de “anne “ olması hadisesine ve Mart ayında resmen boşanması konularına hiç girmiyorum.
Mirgün Cabas’ın bu yaşananlar sırasında “sessiz kalarak”, her zamanki gibi keyfi bozulmayan olduğunu da; böyle kadınlar oldukça erkeklerin huzuru hiç bozulmaz ana fikriyle ahlak bekçiliğime bugünlük son veriyorum.
Bu yazıdan çıkartılmayacak sonuçlar;
  • Şeklen çok güzel insan Tuba Ünsal’ın ilk oynadığı dizi Kıvılcım’daki karakterin, belki de kendisiyle en özdeşen insan olması ne kadar ironikse, (ki kendisinin kaliteli bir yapımda yeralmışlığı var mıdır, onu da ayrıca tartışabiliriz)
  • Evrim Sümer’in iki yıl önceki bir Mirgün Cabas portresinde; “İkizler burcu diyeyim. Yükselenin de ikizler olduğunu söyleyeyim siz anlayın. Bir değil, iki değil tam dört erkekle birlikteyim. Bir gün ev kedisi, bir gün sokak çocuğu. Bir gün usta şeftir, bir gün mutfağın yerini bilmez. Mirgün’ün mavi gözleri ve güzel ellerinden önce ahlaklı, vicdani ve iyi insan olduğu için sevdim.” yazması, bugün okununca (dergiyi bugün okumam da ayrı bir hadise) o derece trajik.
  • Evrim Sümer mi iyi insan Mirgün Cabas mı iyi insan bilemem ama kızlarının minyatür güzelliğinde olduğunu ve bu yaşanların kendisini etkilememesinin de tek dileğim olduğunu belirtmeliyim.
  •  Ortalama ilişki ömrü tahminim; bu vakitten sonra 6 ay.
  • Tanrı’dan diliyorum; Bu büyük konuşmalarımı, kesin yargılarım sonucunda gün gelip tükürdüğümü yalamak zorunda kalmamak.
ps. başlık şarkısı da yazının son ironisi olarak Özge Fışkın ve Bıraktım.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Kim ne yapıyor ilgilendirmez de, ayıp olan tuba unsal'ın mahalle karısı tadında sibel arna'ya ve evrim sumer'e sen kocanı aldattın, sen de evli adamla oldun diye cemkirmesi. Dogru mu bilemem ve bizi ilgilendirmez ama sorularım sunlardır:
1. tuba ahlak timsali midir ki?
2. tuba ilk kocasını aldatıp ayrılmadı mı?
3. tuba ikinci kocasını adam evliyken tavlamadı mı? adam evliyken orada burada opusurken gorulmediler mi?
4. tuba ikinci kocasını da en azından bizim bildigimiz kadarıyla 2011 yazından beyi cabas bey ile aldatmıyor muydu? tuba 2011 yazı boyunca Kiki'de, Mac Bebekoy havuzunda, Nisantasi koridorda cabas bey ile dudak dudaga gorulmedi mi?
5. evrim sumer ile cabas bey'in resmen evli olmamaları 10 yıllık bir iliski ve ortak cocugu degersiz mi kilar?

malumafatrus dedi ki...

Bendeniz nedense Mirgün Cabas'ı Nişantaşı sokaklarında (genelde gündüz vakti) yalnız başına gördüğümden, 4. maddedeki detaylara hasıl olamadım. Olsaydım sanırım bu yazıyı daha önce yazardım.

Ve ben kim daha ahlaklı değerlendirmesine girmekten ziyade; "insan kendi gibi bilir herkesi" üslubunun altını çizmek istedim.

Ben öyleysem sen de öyleysin tavrı da çiğ bir sosyal mahalle kavgası halini aldı ki; Tuba Ünsal'ın twitterda "gerçekleri bilmeden nasıl öyle dersin" şeklindeki birebir "had bildirme" twitleri de bu durumda ironik olmaktan öteye geçmiyor.

Sohbet dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
ADIYAMAN HABER dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Anadolu Design dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

ya ben bu kadınla kızının fotosunu her gördüğümde gözlerim doluyor..o leylosu ısırmak istiyorum sürekli..nedense bu durumu tuba ünsal ve kzıındaki fotoda yakalayamıyorum..bu tuba ünsal çok azimli kadın..ben size söylüyorum evrim sümere inat bu kadın birde mirgün cabastan bebek yapar..aldatacaksa da öyle aldatır..(hep aldatarak ayrılıyor ya hatun o bakımdan)

serkan balci dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Karqa dedi ki...

Sohbet

Karqa dedi ki...

Sohbet Chat