11 Şubat 2012 Cumartesi

"gittiğimi biliyordun bu andan çok daha önce"



  • Gün gelir biyografim yazılırsa kitabın arka kapağında şu satırların yeralmasını isterim;  "en çok patates kızartmasını sevdi, en çok tost yedi". Çok ciddi söylüyorum hayatım yemekle olan kısmını bu kadar açık anlatan başka bir şey yok. Patates kızartmasına bayılıyorum ama her boş vaktim de tost yiyorum. Bu nedenle de kendimle çelişmek adına blog yazılarımın %60'ında spor ve sağlıklı beslenme üzerine konuşuyorum. 
  • Gönüllü reklamcısı olduğumdan, Gourmet Bourger'in İstanbul'da yediğim en güzel hamburger'leri yapan yer olduğunu tekrarlamakta sakınca görmüyorum. Kendileri kadar başarılı olmasa da Egg&Burger (Teşvikiye)'ın da hakkını yiyemem. Benim sorunum güzel bir hamburgerin şahane bir kızarmış patates ile taçlanmasında. Gourmet Bourger anne modeli kızarmış patatesi tercih ederken, ticari olarak batmış olduğundan kayyuma devredilmiş Dükkan Burger veya Egg&Burger damak tadıma daha çok uyan kızarmış patatesleri yapmaktalar. Anne modeli kızarmış patatesi sevmiyorum gibi bir algı oluşmasın. Sadece onu annem çok güzel yaptığı için başka bir yerde yemeye ihtiyaç duymuyorum. Bu nedenle de güzel bir hamburger yemeye giderken, kendi kızarmış patatesimi de alabilmek istiyorum.
  • Mekanlardan mevzubahisi açmışken; kahvaltısına henüz rakip bulamadığım Cookshop'un City'sdeki yerinin, City's yönetimi ile ters düşmeleri nedeniyle kapandığını ve ne tesadüfdür ki cookshop'un birebir kopyası bir mekanın pek kısa zamanda orada açıldığını kamuoyuna bilgi olarak sunuyorum. Yine aynı Cookshop'un Bebek'teki eski BP'nin yerine açılması planlanan mekanının inşaatta yaşanılan ruhsat sıkıntısı nedeniyle durduğunu, Nişantaşı'nda yeni açılacak mekanlarının ise eski Mezalluna'nın yerinde olacağını belirterek; lifestyle blog yazarı kimliğine bürünebilirim. 

                                                     
  • Yine aynı misyonlar; ikinci evim sayılan Kanyon'daki büyük değişimin gerekçesini pür dikkat izlediğimi itiraf etmeliyim. Zemin ve bir üst katta kapanan, yer değiştiren mağazaların nihai hali ne olacak; bu değişimin gerekçesi nedir merakla bekliyor, gelişmeleri de yakından takip etmeye çalışıyorum.
  • Aynı yerleri gezsem de hiçbir mekanın müdavimi olamamak derdim malumunuz. Mekan boyutunda değişen bir şey maalesef yok. Bunun için bir kestaneci bir de dvd.ci şle oluşturduğum müdavimlik müessesi nedeniyle pek bahtiyarım. Özellikle DVD'ci sayesinde, kendi kapasitemin gayet üzerinde film izliyorum. Bu filmlerin bazılarına gece başlıyor sabah kahvaltısında tamamlıyor olsam da; bu hafta izlediğim filmlere dair kişisel notlarımı siz blog okuruyla paylaşmak; kitap okumuyor ama film izliyorum o kadar da otlaşmadım diye kendimi avutmak istiyorum. 
         A Seperation; 7,5 ( Güzel film ama bir "vay anasını" değil)
         The Descendants (Senden Geriye Kalan); 6,5
         (Light gibi ama aslında ciddi sorgulara girebilinecek bir film)
         Margin Call;  7
         (Özellikle Simon Baker nedeniyle kanaat notu kullandım)
         A Better Life; 7 ( Dram, dram ve iyi oyunculuk)

ps. Notlarım nedeniyle filmleri sevmediğim düşünülmesin, ben az film izlediğimden kesin daha iyileri vardır zihniyetiyle 8 ve üstünü bir filme  kolay kolay vermem. 
ps.2. Başlık şarkısı Göksel ve Aşk Bitti

5 yorum:

varol döken dedi ki...

sen bilirsin, tünel'deki mano burger neden kapandı peki, deli gibi iş yapıyordu ben oralardayken... ben oralardayken kalıbını da kullanmak için mi erken mi bilemedim, bodrum'da ettiğim sabah kahvaltısını pek sevemedim.

malumafatrus dedi ki...

dibinde kahvaltısı meşhur olan çeşme varken, bodrum'da kahvaltı mı ettin:)

kusburnu dedi ki...

Ne, dukkan burger mi kapanmis? Gurme burger hic de guzel degildi bi kerem.. Neyse zaten hamburgdr faydali bise degil.. :)

malumafatrus dedi ki...

finansçı olmayanlar için verilen eğitimlerde bir firmanın batması ile kayyuma devri arasında fark olduğunu söylemediler mi size:)

kapanmadılar, sadece kazandıkları para şu an yasal yetkililer tarafından borçlarını ödemek için kullanılıyor.

Gourmet Burger'i gel bir gün benimle ye, yine beğenmezsen, eşek hoşaftan ne anlar modumda çirkefleşirim. Ayr

malumafatrus dedi ki...

Varol'a not; Mano Burger'i bilmesem de, kendisinin yeniden açılacağını bugün öğrenmiş bulundum..

Ama Cuma kusburnu bir hamburgerci varmış çok iyiymiş diye anlatırken, orasının senin bahsettiğin mano olduğunu nedense idrak edememiştim.