28 Kasım 2011 Pazartesi

"o zaman şarkı söylemek ..."


Hayat iyi müzik ve kitaplar oldukça güzel...

Ve günümüzde ikisini de bulmak o kadar kolay değil.

Kitaplığım okumadığım ve bir türlü de başlayamadığım kitaplarla dolu... Gözüm kulağım, en sevdiklerimin yeni çıkartacakları kitaplarında.

Müzikse daha da zorlu. Yani aslında evde fizy ve youtube sayesinde çeşit çok bol. Hem twitter sağolsun, bir sürü öneri de dinliyorum.

Ama olay mobil zamanlardaki playliste gelince, hep tekrarlarda ve haliyle sıkıntılardayım. (Uzun yol insanı olmanın doğal sonucu) Radyo dinlemekten ise itinayla nefret ediyorum.

Yeni yılla yeni ve kocaman bir playlistle girme hayallerimle, tüm önerilerinizi yorum olarak bekliyorum.

Hatta olayı bir adım daha ileriye götürüp; kendim gibi çok sevdiğim bir şarkıyı&albümü herkes sevsin yaklaşımıyla sürekli paylaşan okurlardan halihazırda sahip oldukları teknolojik aletlerde bulunan çok da sevdiği bir (daha fazlasına da itirazım olmaz) şarkıyı bana e-mail ile letmelerini rica ediyorum.

Ve galiba bu ricayla da blog tarihimin en şımarık hareketini yapıyorum.

Hiç yorum yok: