26 Temmuz 2011 Salı

"sen kimsin, koca bir çelişki"


Bu işin çok içinden geldiğim için kadın dırdırı kavramına %100 inananlardanım. Ben ki, çoğu hemcinsinsime göre fazla konuştuğumu düşünmem, yine de iyi dırdır ederim. Biz nasıl erkeklerin hödük olmasından şikayet ediyorsak, onların da bizim dırdırcı olmamızdan şikayet etmesini normal bulurum.

Kadınlar neden dırdır yapıyor deseniz, genelde erkekler onları dinlemediği için derin bir çıkarıma varabilirim. Peki kadınlar ne zaman bu dırdırcı zihniyete başlıyor deseler, sanırım çocuklukta başlıyor bu iş diye de bir acayip tez ortaya atarım.

Aslında bu tezim de bir tatil gözlemi. Bunların kitaplarında evreleri detaylıca anlatılsa da, sanki kız çocukları daha hırçın ve gürültücü gibi bir kanı oluştu bende. Belli bir yaştan sonra erkek çocukları kavgacı oluyor diye biliyorum ama benim bu tatilde denk geldiğim kumdan kale maceralarında hep kızların arasında bir iktidar savaşı yaşandı. Bir de ses gücünden ötürü daha çok gürültü potansiyelleri var kanımca. Her anne günün birinde annesine benzer teorisi var ya, aslında demek istediğim o. Kendi çocukluğumu hatırlıyorum da, o zamanki çok bilmişliğim anneme mi dayanıyordu yoksa bir başka rol modelim mi vardı emin olamıyorum. Tek hatırladığım, çocukluğumu erkek fatma karakterimle geçirdiğim.

Hayır bu iş genetiğe dayanıyorsa onu da isviçreli bilimadamları el atsın. Gönüllü araştırmacı gibi görünsem de, her sosyolojik vakaya da benim çare bulmamı rica edeceğim beklemeyin.

ps. başlık şarkısı Zardanadam ve Kimsin Sen

3 yorum:

varol döken dedi ki...

kadın etkileşimi bu... bu tür konularda domino taşı gibisiniz, en öndeki kadın yıkılınca bütün sıra aynen devam ediyor:) erkeklerin hödüklüğü ise tamamen tekil, yani bence...

benim de teorim şudur ki bir erkek ve bir kadın başka hiçbir cinsle etkileşemeyeceği bir adaya düşsün erkek yine aynı hödük halinde kalır ama kadının ne dırdırı kalır ne makyaj isteği ne ayakkabılar için çıldırması...

varol döken dedi ki...

bu arada yıkılmak için dizilen domino taşları gibiyiz yazmış emrah serbes aşağıda, onu okumadan bu yorumu yazmam da ilginç olmuş...

not: üzülme fery, tatil dediğin insanın kafasının içinde başlar biter ve aslında en kötüsüdür tatilden geriye dönüşler...

malumafatrus dedi ki...

ben de kesinlikle erkeklerin biraraya geldiğinde hödüklük katsayısının arttığını hatta bazılarında geri planda kalmış hödüklüğün de tetiklendiğini düşünüyorum sayın döken:)