27 Haziran 2011 Pazartesi

"sahipsiz kaldım yalan gibi"

  • Bu ülke her yanıyla tuhaf ve absürd bir ülke. Bunu çok ülke gördüğüm için değil, çok bilmişlik için ideal bir giriş olduğu için söylüyorum.
  • Uyuşturucu kullanmak nedeniyle bir süre hapiste yatan Deniz Seki, daha sonra polis balosunda ya da emniyetle ilgili bir organizasyonda sahneye çıkıyor;
  • Türkçesi her zaman şiveli olan İbrahim Tatlıses, Türkçe olimpiyatlarının bir bölümünde telefon bağlantısı yapıyor. Hasta olduğu ve gözlerden uzak olduğu için merak edilmesini anlıyorum ama bu bilgilendirmenin niye Türkçe olimpiyatlarına denk geldiğini bir türlü kavrayamıyorum.
  • Gerçi Türkçe Olimpiyatlarını da baştan sonra kavrayamıyorum ama şimdi derin kelime haznemi bu gereksiz organizasyon için harcamak istemiyorum.
  • Mevsimin popüler faaliyeti diyet olduğu için, ben de popülerlikten ara sıra bazı bazı kaçtığım için diyet faaliyetlerimi tatil sonrası için planlıyorum. Tabi bunun adına ötelemek de diyebiliriz ama niyetim ciddi. 
  • Ama o zamana kadar da elim boş durmasın diye diyet dünyasına kademeli geçiş yapmayı planlıyorum. Öncelikle olarak asitli içeceği bırakma ihtimalime sarıldım. Ardından da çayda şekeri terk ettim. 
  • İnsan her bir halta çabuk alıştığı için şekersiz çayın tadını resmen unutmuşum. Bu nedenle de kısa zamanda şekersiz çay içeceğime hiç içmem noktasına yavaş yavaş geldim. Şekersiz çayın kötülüğünden yanında tatlı başka şeyler yemem, diyet niyetime biraz gölge düşürse de, çayı tamamen terk edersem bu beladan kurtulurum diye hayal ediyorum. 
  • Şekerden vazgeçerim, kirazdan üzümden yolunu beklediğim incirden vazgeçmem diyerek restimi çekiyor, şişko patateslik yolumda tüm iddiamla ilerliyorum.
ps. fotoğrafımızın yazıyla bir alakası yok ama olmasına da gerek yok, çünkü kedicik tüm konulardan bağımsız olarak pek şapşal
ps.2. başlık şarkısı Hançer ve Sibel Can

Hiç yorum yok: