12 Mayıs 2011 Perşembe

"geçmiş uzakta kalmış yarınsa yaklaşmaz"


berkun oya'yı cnn türk'teki defakto programından itibaren takip etmeye çalışıyorum. Vakti zamanında Ali Atay ve Ozan Güven'le beraber oynadığı Adamlar'ı pek beğenmiş hatta bu şevkle kendisinin ilk filmi "iyi seneler Londra"'yı izlemek için festival insanı olmama rağmen film festivalinde gece yarısı seansına almıştım.

Ama sonra ne oldu?

Filmin görüntü kalitesinde bir sorun olduğu için, Berkun Oya filmi yayınlamayı uygun görmediğini belirtip, özür diledi. Sonra da kısmet bu ya, filmi vizyonda izlememiş, ardından da berkun oya'dan tek tük haber (Şebnem Dönmez halleri) almıştım.

Ardından Krek haberleri gelmeye başladı. Bu sezon festen gibi "güzel şeyler bizim tarafta" izlemek istediğim nadir oyunlardan oldu. Önce bir heves toplaştık ama bilet bulmak pek tabi mümkün olmadı. 
Ardından başka bir fırsat çıktı, yerimizi almaya çalıştık, aldık da sayılır. Hatta ben bu akşam, yarın Krek'i izlemeye gidiyorum, çok heyecanlıyım diye yazacaktım ki, dedim malumafatrus önce bir git gör sonra yazarsın.

Mamafih, Berkun Oya ile aramızda bir uyuşmazlık olduğundan yarın ki oyunu da ertelendi. Vodafone red konserinden mütevellit ortam hayli gürültülü olacağından falan filan başka bir güne teşrif etmemizi önerdiler. 
Biz de pek kısmet olmuyor ama bir sonraki günde şansımızı deneyelim dedik.
Şimdilik durum budur ama işin ucunda Cumartesi akşamı oraya gidip eli boş dönmek de var.
Gelin görün ki, gider oyunu izler  bir de ALi ATay'a denk gelirsim ( tiyatronun kurucularından olur kendisi) kimse beni tutamaz, kader kısmete selam eder, gözlerinden öperim. 

ps. başlık şarkısı oyunun ertelenmesine vesile olan vodafone konserinin reklam şarkısı ( bu da bildiğiniz tırdan bozma zincirleme isim tamlaması)

Hiç yorum yok: