14 Şubat 2011 Pazartesi

"Rakip seçmişiz birbirimizi, nöbetleşe galibiz"



Kendime dair ne zaman iyi bir şey yazsam veya düşünsem, o düzen bozulsa da, şunu söylemeden edemeyeceğim; çok şükür ben kışın sürekli hasta olan bir bünyeye sahip değilim. Yani genelde bir veya iki kere hasta olur, onu da bir şekilde geçiştiririm. Ama bu sene pek öyle olamadı nedense. İki hafta önce burun akması ve benim standartlarımı bile zorlayan hapşırma sürecini grip ilaçları ile atlatmaya çalıştım; ama sonra ne oldu burnum genzim tıkandı, ben tıkandım, daha da olsa kullanmam grip ilacı dedim, vitamin takviyelerime devam ettim.

Ardından 4-5 gün geçmedi ki, bir önceki seferde kapımı çalmayan ateş ve kırgınlık geldi oturdu böğrüme. Kaldı ki bu ikili, asılı vurucu darbeyi vuran ekip olduğundan daha da sarstı beni. Uyumak istedim, uyurken terledim, terlemek işe yarıyor diye, terlemeye tahammül etmeye çalıştım, kabus gördüm, uyandım, ilaçlara sığındım, grip ilacına bu sefer pek yüz vermediğimden, elime geçen ateş düşürücü, vitamin, bağışıklık güçlendirici ne varsa aldım; vicksimi de pek tabi ihmal etmedim.

Ama bir türlü kendime de gelemedim. Gündüzleri halsizlikten arınsam da, akşam vakti çıkıveren ateş ve uykuda nükseden öksürük, domuzu kuşu geçtim keçi gribine demir attım kuşkularımı güçlendindi. Bununla birlikte Cumartesi bütün gün beni eve kitleyen bir baş ağrısı ve göz kuruluğu ile boğuşunca, bu bünye artık error veriyor dedim.

Sonra dedim ki, bir fırsatım olsaydı da, kış vakti güney yarımküreye gidip, deniz kum güneş ve miskinlikle kendime gelseydim. Bunun gerçekleşme ihtimali hayli zor olduğundan, bari yaz gelsin dedim. Yaz hayalleri kurdum ki, aslında benim hafızamda deniz ve tatile dair birkaç güzel kare var, şu fani hayatta kendimi oralarda düşünüp tuzlu su da tenime değmiş gibi kendime kandırıyorum.

Ama bu Pazartesi uyandığımda anladım ki, artık hissetmek yetmez bu bünyeye bir tatil lazım.

Bu nedenle diyorum ki, şöyle Nisan gibi iş değiştirebilsem. O arada da gönlümce bir tatil yapsam, çifte motivasyonla yepyeni bir yola başlasam.

Olur mu bilmem ama şu aralar olabileceğine inanmaya fazlasıyla ihtiyacım var.

ps. başlık şarkısı Cingi- Canın İsterse

3 yorum:

Fery... dedi ki...

Perşembeye kadar raporlu kulakları tıkalı boğazı iflasta feriden selamlar...

malumafatrus dedi ki...

geçmiş olsun diyor, hastalanmasan bloga yorum yazamayacaksın herhalde diye de hayıflanıyorum:)

Fery... dedi ki...

yarama tuz basma :( yazamama haline okuyamama hali de eklenmek üzereyken keskin bir U dönüşü yaptım :)