13 Ocak 2011 Perşembe

"gördüğün rüya değil, sevdiğin dünya doğru değil"



Ani gelişen Redd sevgim malumunuz. Aslında ani değil de büyük boyuttaki redd sevgim diyebilirim herhalde. Tabi konser biletlerine sahip olup konserden 1 saat önce biletlerimle beraber taksim’de olup konsere gitmemek bu sevgi imajını biraz gölgölese de, şarkılarını ısrarla dinlemeyi de, onları twitter’da takip etmeyi seviyorum.

Hatta dün twitter’da da belirttiğim üzere müzisyen olarak 1 seviyorsam muhalif olarak 10 seviyorum onları.

Bu şarkıyı her dinlediğimde, bloga yazmalıyım bu şarkıyı diye düşündüm. Ama sanırım her seferinde şarkının girdabına kapılıp, unuttum. Ya da yazdım ama yazdığımı unuttum (arşiv araması yaptım aslında da, teknolojiden ziyade hafızama güvenirim)

Neticede artık aşkımı ilan etmemin vakti ve zamanıdır; ben bu şarkıyı günde 10 posta en yüksek seste dinleyebilirim sayın okur. Keza redd’in çoğu şarkısını da dinlerim ama bu şarkı daha da bir başka sanki yaa. En azından bir süredir her dinlediğimde öyle düşünüyorum.
Hem Doğan Duru’nun ne kadar şahane bir söz yazarı olduğunu (sesinin güzelliğini dinlerken anlaşılır, sözden anlaşılmaz) hem de depresifsiyonunun ne kadar cool anlatıldığını hissediyorum ben bu şarkıda…ve o konsere gitmediğim için de kendimi ultra eşek hissediyor, insani saatlerde misal 9 gibi konser vermelerini, olmadı bizim eve sohbete muhabbete gelmelerini hayal ediyorum…


bir korkuluk gibi içime dikildin

beni daha ba$lamadan bitirdin


bir hayat gibi avcuma çizildin


beni kemirdin, neye çevirdin sen


kanatlarım yoktu benim


ama bir zamanlar melektim


kirlendim


gördüğün rüyayı bozmaya geldim ben


sevdiğin dünyayı durdurmaya geldim


bütün zehirleri koymaya geldim ben


kırılmamış son kalbi kırmaya geldim


çok deği$tim ben, artık melek değilim


bir korkuluk gibi kalbime dikildin


beni daha ba$lamadan bitirdin


bir hayat gibi avcuma çizildin


beni kemirdin, neye çevirdin sen


kanatlarım yoktu benim


ama bir zamanlar melektim


kirlendim, sana geldim..


gördüğün rüya değil


sevdiğin dünya doğru değil.

ps. bundan sonraki blog fotoğraflarımda da, doğan'ın ikizi güneş duru'nun fotoğraflarını kullanacağımın da duyurusunu yaparım.

Hiç yorum yok: