5 Aralık 2010 Pazar

"acısa da öldürmez, cehenneme döndürmez"

  • Hayata karşı pek derin hissiyatlarımın olmadığı vakitlerdeyim. Canım sıkkın ve sanırım bu sefer bunun haklı gerekçeleri de var.
  • Ama bunun dışında da kendime başka dertler bulabiliyorum çok şükür. Mesela bugün ( ki benim için tatilin tek günü sayılacaktı) göz ağrısının önce baş ağrısına sonra mide bulantısına dönüşmesi ile son buldu.
  • Doktorlara pek güvenim olmadığından ötürü, milyonuncu kez gidip “dostum benim gözüm şu kadar yılın sonunda hala çok kötü, Allah sizi de ameliyatınızı da nasıl biliyorsa öyle yapsın” demekle uğraşmak istemiyorum.
  • İnşaat sektörünün gelişmesi dedikleri şey Necati Şaşmaz’ın romantik bir erkek figürü olarak reklamlarda oynaması ise, bence bu işin içinde olanların oturup tekrar “biz ne yapıyoruz” sorusunu sormaları lazım.
  • Bu her ev reklamında ünlü oynatalım hevesinden ötürü bir beş yıl sonra insanlar evlerini tarif ederken, Emel Sayın’ın reklamında oynadığı ev, Necati Şaşmaz’ın reklamında oynadığı evin yanındaki apartman gibi tanımlar kullanacaklar.
  • Aralık ayı, iş takviminden mütevellit acayip yoğun bir süreç olacak, bu yüzden de 30 değil 60 gün olsa sanırım itiraz etmem. Ve işsel nedenlerden benim gibi Aralık ayından pek hazzetmeyen pek çok insan da bulabilirim.
  • Yeni yıl hadiselerine girmemeye çalışsam da, en güzel süslemelerin Nişantaşı’nda yapıldığını iddia edebilirim. Yani aslında çok fazla süslemeli yer görmüş değilim ama Nişantaşı’nın içimdeki kokoş tarafın zevkine gayet hitap ettiğini belirtmeliyim.
  • Dün akşam üstümde gayet ince olduğunu düşündüğüm kıyafetlerle pişerken, “nasıl bozucakmış bu hava söyleyin bana “ diye isyanlardaydım. Ama bu sabah sorumun cevabını pekala aldım ve inanın bana çok mutlu oldum. Bu satırların sahibi olmama epey şaşırsam da, soğuğun nihayetinde gelip çattığına ve bir palto giyebileceğime gerçekten mutluyum.
Daha sağlıklı bir haliyeti ruhta yazılmak üzere;  coming soon;
  • Beşiktaş- Bursaspor maçında yaşananlar,
  • Başbakan’ı protesto etmeyi aklından geçiren bir faninin başına gelebilecekler,
  • Gece alemlerine hep yabancı kalan bünyem.
ps. başlık şarkısı Sıla- Acısa da Öldürmez

3 yorum:

varol döken dedi ki...

acil acil! blog sahibesi aranıyor. oradaysa bir ses versin, tarih 8 aralık çarşamba, saat 14:05 (internetin attığı tarihe hayatta güvenmem), 15 dakika içinde bana ulaşabilir misin? o kadar da acil değil ama olsun acil işte!

varol döken dedi ki...

şarkılardan masallar yaratan adam bilse size teşekkür ederdi:)

malumafatrus dedi ki...

bence kendisi beni tanısa zaten pek severdi:)