22 Kasım 2010 Pazartesi

"mutlu olmak için"





Sadık okurcu prensip olarak pc üzerinden dizi izlemeye pek sempatik bakmayan bir tv kolik olduğumu bilir. Bendeniz aynı vakitlerde tv üzerinden belirli periyotlarda izleyebileceğim bir dizi varken, hepsini bir lokmada yiyip bitirme taraftarı olamam. Tabii şu da var Tv’de yayınlanmayan bir diziyi diğer imkanlar dahilinde izlemeye hiç itiraz etmem ben de kenardan kenardan izlerim.

Vakti zamanında Cuma akşamlarımı renklendiren Gilmore Girls’ün ruhumda yarattığı pozitif etkiyi tekrar etmek için kendilerini bilgisayar vesilesi ile izlemeye çok önceden karar vermiş, sayın kusburnunun saygıdeğer eşinden de lojistik destek almıştım. Ama işte haliyet-i ruhum laptop ve diziyi bir türlü örtüştüremediğinden, birkaç bölüm izlesem de bir türlü, kendimi hadiseye kaptıramamıştım.

Ama işte her kötü şeyin bir de güzel yanı olduğundan, ülkenin yarısının yurtdışında olduğu tatili evde geçirmenin de 
güzel bir yanını bulabildim. Açtım Gilmore Girls’ü , terapilerin en güzelinin keyfini sürdüm ve birden de dizi kolik oldum çıktım. Hatta yatmadan önce bir bölüm izleyip uyuma ritüeli bile edindim.

Ve bu overdose halinden ve dizinin sadeliğinden ötürü, ben artık Lorelai Gilmore olmak istiyorum sayın okur.  Yani bu saatten sonra kendisi gibi güzel olamam burası kesin ama, onun gibi bir iş sahibi olup, onun yaşadığı ( plato, stüdyo neresiyse artık) yerde huzurlu ve pek tatlı bir hayat yaşayabilirim umutlarındayım. Onun kadar hızlı konuşma konusunda bir sıkıntım yok ama hayatı onun kadar neşeli yaşamayı nasıl becerebilirim o kısmı henüz çözemedim.

İlerleyen bölümlerde bu sorunun cevabını da bulmayı umut ediyor, Star Hallows dünyasına bir de Nick Fallin olsa nasıl olurdu acaba diye kendi kendime senaryo kombinasyonu yaratıyorum.

Bu yazıdan çıkartılmayacak sonuçlar;
  • Tatilimin resmi dizisi Gilmore Girls olurken, resmi müzikçileri de REdd oldu. Yani bazı şarkılarını resmen kendime ninni yaptım. Baktım Sakin’den albüm haberi falan gelmeyecek, Redd yapsın bir an evvel albüm diye düşeyazdım.
  • Gilmore Girls demişken, Luke’a ne kadar saygı duysam da Christopher’cı tarafta olduğumu da ayrıca itiraf ederim. 
ps. başlık şarkısı bu kadar laftan sonra nereden olabilir ki?

Hiç yorum yok: