12 Kasım 2010 Cuma

"meleksin güzel"

Doğum günüm bana geldiğin gündür...

Bugün bu cümleyi kurabilecek çok yakın iki kişi tanıyorum, birisi abim diğeri de kendisinin biricik eşi olur.
Bendeniz bugün bir minik prens sayesinde halalık ünvanına eriştim sayın okur.
Benim kendisi ile tanışmam akşama kalsa da, 2-3 gündür o kadar heyecanlıyım ki, bu yazıyı yazmak için kendimi zor tuttum.
İtiraf ediyorum, eğer bana sorulsaydı teyze ünvanını tercih ederdim. Halalık oldum olası pek sıcak gelmez kulağıma ama olsun değerli miniğimizin bir teyzesi olmadığından ben halası hem de teyzesi olabilirim.
Tek derdim an itibariyle grip olmam ve abimin beni bu halle oğlunun 10 metre yakınına yaklaştırmayacak olması.
Ama zaten kendisi bu vakitlerde daha çok uyumayı tercih edeceğinden ben maskeli takipçisi olarak bir süre kendisiyle takılmaya razıyım.
Nasıl olsa daha tanımadan pek sevdiğim Ege Bey’in en sevdiği halası olmak ( ki başka bir kızkardeşim yok ama) için yoğun bir teşviki mesai harcayacağım.
Ama önce ilk görüşmemiz var ki, o ve diğer detayları bu tatilde bolca yazabilirim, şimdiden de uyarısını yapayım.
Sonrasında da aynada kendime bakıp, hala olmanın bünyemde yarattığı değimi gözlemleyeyim.

ps. başlık şarkısı Meleksin Güzel- Redd

5 yorum:

housemate :) dedi ki...

ilk yorumum olsun değerli blogunda.. ;) uzun, sağlıklı ömürler diliyorum ege bey'ciime..
ben tabii ki şu halalık olayına takıldım.. öyle kötü bir şey değil bu diyorum sana.. hatta sana bağlı.. teyzeden bile güsel olabilen bi şiy.. (misal ben :)) ama sende zaten teyze tarafı da boş olduğu için yawruşum seçeneği yok, sevecek seni ;pp
öpüyorum fıstık.. senin için de halalığın tekrardan hayırlı olsun diyorum :) şu gribin de geçsin bir an önce de öp, kokla bebişi :))

Fery... dedi ki...

yaklaşık 8 yıldır bir meleğin 3 yıldır da başka bir meleğin teyzesi olarak yüzlerindeki gülümsemeye hayatta eş başka bir şey olmadığını ve egeyle hayatının çok da değişeceğini söyleyerek bu uzuun tatilde bol bol doy egeciğe diyorum, hoş gelmiş, dünyanızı aydınlatmış :)))

malumafatrus dedi ki...

vay sayın housemate'im, demek ki bloguma yorum yazmanız için hala olmam gerekiyormuş:) ee ne diyelim buna da şükür...sen cidden halalık konusunda önyargımı yenecek bir modelsin, inşallah ben de senden feyz alır, minik prensin en sevdiği olurum.

Fericim, valla bu minik adam ailemizin hepsini maymun etti. O gülünce gülüyor, ağlayınca hep beraber dudak büküyoruz. Bir de ben azıcık büyüse de artık kendisini ısırsam, öpüp doya doya koklayabilsem diye hemencecik büyüsün diye bekliyorum.

paNDuf dedi ki...

Neredeyse aynı gün doğmuş meleklerimiz. Nasıl iyi anlıyorum seni..

malumafatrus dedi ki...

değerli panduf, sen anne ben hala olduğumdan sen beni anlasan da benim seni anlamam zor gözüküyor... sizin anne olarak işiniz epey zor, bense olaya okeydeki yancı gibi yaklaştığımdan şimdilik daha rahatım gibi:)

Allah hepsinin sağlık ve sıhhatle büyümesini sağlar inşalah.