25 Ekim 2010 Pazartesi

"kim bilir kaç güneş doğacak bu hasretin üstüne?"

Sürekli okurcuya uyarı; Bu bir "isyan etmek istemem ama bu kadar da olmaz" yazısıdır. 

Bu akşam uyumadığım nadir bir servis dönüşünde, acayip yorucu bir iş günü daha geçirmeme rağmen bir iyimser halde baktım gökyüzüne. Zaten 3 hafta sonudur Pazar günleri pek bir şahane, bu akşam da karanlıkta yolculuk etmemize 1 hafta kalmasına rağmen havanın aydınlık ve pek de yumuşak olmasına için için sevindim.

Ama sonra içimdeki karamsar ve şomağızlı karga; “Perşembe’de böyle olur mu ki hava acaba?” dedi. Şeytan dürttüğünden akşam eve gelir gelmez hava durumunu çek ettiğim de korktuğumun başına gelmesinin pek yakın olduğu anlaşıldı.

Bendeniz Bandırma yollarına düşeceğimden, hava da günlük gülistanlık modundan fırtınaya dönüşmeye karar vermişti. Lodos etkisi olarak da tanımlayacağımız bu talihsizlik, kaderimin kara bulutu haline dönüşmekte ne kadar ısrarcıysa, ben de kara yollarını eve gitme önceliğim yapmamakta o kadar ısrarcıyım. Bu nedenle de pek yorgunum sayın okur. Yine olasılıklar, kombinasyonlar düştü bana. Tatilin huzuru için gidişin gerginliğini yaşamak ön koşul gibi olduğundan, bu seferki kurada başımıza neler gelecek bekleyip görmekten başka da bir şansım ne yazık ki yok. 

Bu yazıdan çıkartılmayacak sonuçlar;

  • Bir rivayete göre IDO özelleşecekmiş. Bu durumda bana da oranın strateji iş geliştirme görevleri düşer ki, cebinde birazcık parası olanları IDO'yu şirket olarak beni de personel olarak almalarını rica edeceğim.
  • Özelleşene kadar IDO'nun gözümde 5 paralık değeri yoktur, onu her zaman olduğu gibi vurgulamakta fayda görüyorum. 

ps. başlık şarkısı Suçum Değil- Fatih Erdemci

5 yorum:

varol döken dedi ki...

lodos önce senin kelimeleri süpürmüş... bknz: okurcu, tahlihsizlik, stareteji:)

varol döken dedi ki...

yeni kelime isteklerim: imgelem, betimleme, kirişi kırmak...

(sadece türkçe kelimeler mi isteyebiliyoruz?)

Fery... dedi ki...

sakil durmak ben de bunun cümle içinde kullanılmasını istiyorum :)

Böyle tatilleri kaçırmaksızın plan yapabileceğim bir işim olsaydı keşke :(

bunu da kullanır mısın cümle içinde, öznesi ben olayım :(((

malumafatrus dedi ki...

Varol döken; diğer hatalarım neyse de okurcu kalıbını bilerek ve isteyerek kullanıyorum.

Bir de sadece türkçe kelimeler önerme zorunluluğu olmasa, hangi dilde kelime önerirdin çok merak ediyorum.

fericim, benim gibi her tatil fırsatını kullanabileceğin ama her gün sabah 6'da uyandığın bir işin olsun ister miydin, sen de bunun fırsat maliyetini hesaplayıp kararını ver, ben sana iş bulayım diyorum:)

İş de bulurum bilirsin:P

malumafatrus dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.