6 Eylül 2010 Pazartesi

"varsın ömrümü takvimlerden çalsın yıllar"


Sabırsızlığımın sınır ve çerçevesini az çok bilirsiniz. Çokça eleştirildiğim üzere fazlasıyla tez canlıyım. Bu yazıyı da işte tam bu tez canlılık nedeniyle yazıyorum. Bir sözleşmenin altına imzamızı atmasakta biz bir ev tuttuk sayın okur. Yani sonuçta depozitimizi verdik anahtarımızı aldık ama sözleşme bayram sonrasına kaldığından söylemek için erken olabilir gibi gözükse de, biz artık evimize göre perde arayışlarına girdiğimizden, odaları kafamızda yerleştirdiğimizden ev hadisesinin 1. raundunu kafamızda bitirmiş bulunmaktayız ( ne uzun cümle oldu böyle)

Açıkçası kısa zamanda bitmiş gibi olsa da bizim için kolay bir süreç olmadı. Az zamanda epeyce deneyim edindiğim bir süreçte, ev sahibi olmanın gerekliliğinin de bir kez daha farkına vardım. Bolca kızdım, küfüre başladım, yoruldum falan filan ama içimize sinen bir ev bulmanın rahatlığı ile de en nihayetinde huzura erdim.

Bu işler pazarlık yeteneği istediğinden, bizde de bundan pek olmadığından başkalarının belki daha da uygun bir fiyata anlaşacağı tutardan biz kendimize göre iyi bir pazarlık yaparak anlaştık. Bizim yumuşak yüzlülüğümüze karşın ev sahibimizin de gayet sempatik bir dede olması, iki gıdımlık pazarlık yetimizi de gölgelemiş olabilir, söz veremiyorum.
Eğer hayatın bizim planlarımıza bir garezi yoksa, bendeniz bayram sonrası hızlı bir taşınma süreci ile haşır neşir olacağım.Tabi böyle günlerde meral sultandan destek almamak olmaz. Yine de beni zorlayacak zamanlar bunlar.
Yorgun düşer, depresyona da girerim ama sonu iyi olacak diye umut ediyorum.

Alışmak da sevmekten daha zor olmaz zaten diye kendimi motive ediyor ve bir sonraki raunda hazırlıyorum kendimi.
ps. başlık şarkısı Nilüfer- Unut Gitsin

4 yorum:

Fery... dedi ki...

hayırlı olsuuunnn :)) balkonu var mı?

kusburnu dedi ki...

evet evet balkon var mı? sormayı unuttum ben de :))

malumafatrus dedi ki...

mütevazi, iki kişinin sıcak bir ortamda yemek yiyeceği bir balkonumuz çok şükür ki var...Bir taşınalım siz de gelir, gözlerinizle görür, o sıcaklığı tatarsınız inşallah.

varol döken dedi ki...

tatar kahvaltısı mı var, bayılırım!