22 Eylül 2010 Çarşamba

"has nobody asked you how you are?"


Farkettim ki;

Şahane ve sürükleyici bir kitabı bir solukta okuyup, uzunca süre o kitabın etkisinde kalmayı,

Spora gidip nefes nefes yerlerde sürünmeyi ve tüm sıkıntılarımı terimle beraber atmayı,

Pilates sayesinde ağrısız bir hayat yaşamayı,

Yaprak Dökümü olmayan bir Çarşamba'yı,

Gecenin yarısı radyoda " duyduğuma sevindim" dedirten bir şarkıyla karşılaşmayı,

Gilmore Girls'ü izlediğim Cuma akşamlarının huzurunu,

Kahküllerden uzak alnı açık vakitlerimi,

Kestane yemekten bitap düşmeyi,

Okul öncesi binbir hevesle defter kitap alışverişi yapmayı,

Mektup yazmayı ve şahane kartlar almayı,

Denizleri, yüzmeyi, iyot kokusunun sarhoşluğunu

Tamamı bana ait geniş zamanları çok ama çok özlemişim.

ps. başlık şarkısı bu aralar sadece kendilerini dinlediğim için Snow Patrol- Ask me how i am

2 yorum:

FKH dedi ki...

listenin bu kadar uzun olması iyi mi kötü mü anlamadım ben şimdi :s

malumafatrus dedi ki...

liste uzun değil de satır aralıkları geniş desem?