19 Eylül 2010 Pazar

"and the hardest part"


28 yıllık ezikliğimin kısmi de olsa sona ermesine vesile olan taşınma sürecimiz nihayetinde sona erdi.

yeni evimden hayata karşı yeni bir duruşu edinmiş haliyet-i ruhumla sesleniyorum size.

Balkon keyfi yapıp huzura ereceğim vakit taşınma dırdırlarımın son yazısını da yazarsam, bu serüvene son verip, yepyeni hayat maceralarıyla yola devam etmeyi umut ediyorum.

Bir evi yaşanmış kılmak için "ideal süre" formulünü bilenlerin de benimle değerli fikriyatlarını paylaşmalarını rica ediyorum.

Bu yazıdan çıkartılmayacak sonuçlar;
  • Bir aksilik olmazsa daha da kolay kolay taşınmam, iki günde ev değiştiren insanlara da öykünürüm. (bayılıyorum bu kelimeye)
  • Bu kadar eşya ile yaşamak fevkalade zor olduğundan minimalist yaşamayı bir müsait zamanda öğrenirim.
  • Ve onlar olmasa "ne yapardım" dediğim şapşahane aileme de süpersonik teşekkürlerimi sunarım.
  • İnsanın abisinin nerede olursa olsun gelip, evinizdeki tüm tesisat işlerini halletmesi de ne büyük bir şanstır anlatamam.
ps. başlık şarkısı Coldplay
ps.2. Blog resmi bizim evden değil, bir yanlış anlaşılma olmasın.

4 yorum:

kusburnu dedi ki...

hadi geçmiş olsun, mutlu mesud günlerin olsun.

Fery... dedi ki...

hayırlı olsun :) güle güle mutlu mesut oturun :))

kusburnu dedi ki...

ne arakçı yorumcusun sen fery yaw :)))

varol döken dedi ki...

blogda girl fight, koşunnn!