22 Ağustos 2010 Pazar

"Mutluluk bir çiçektir, bastığın yerde bitmez"


  • Televole fenomeni, Kanalturk'te Ünlüler Bulvarı adı altında hayatına devam ediyor. Ve zaman geçse de, ünlüler ünsüz, yurdum insanı ünlü olsa da bu program her ramazan iftar yemeği vermeye, az ünlüler de bu yemeği şereflendirmeye devam ediyor...
  • Allah beni nasıl biliyorsa öyle yapsın ama ben Murat Boz ve Soner Sarıkabadayı'nın iki medeni insan şarkısını seviyorum. Soner Sarıkabadayı'yı TV'de görmeye ve duymaya tahammül edemesem de ortama Murat Boz dahil olduğundan mıdır bilinmez, klibini de izliyor, şarkıyı da seviyorum valla.
  • Ramazan döneminde Tv'de yer alan dizilerin %80'i de oruç konusuna değiniyor, değinmeyenler de sosyetik diye tabir edeceğimiz Aşk-ı Memnu, Binbir Gece, Bir İstanbul Masalı gibi diziler oluyor. Yani bu dönemde her dizi izleyicisi segmentine göre rota çiziyor. Ama fakat ve lakin, dondurmayla iftar açan Panda reklamı bu süreçte neyi amaçlıyor, bunu bir türlü çözemiyorum.
  • Tv alemindeki fragmanlardan anladığım; geçmiş sezonlarda yalılarda köşklerde yaşayan aktiristler için artık pavyon (Bergüzar Korel) ve dram (Beren Saat) vaktidir. Bu durumda drama bayılan Türk halkının kendini bulacağı bir sezonun bizi beklediğini söylesem haksız olmam sanırım.
  • Nev'in Türk Sanat Müziği, Işın Karaca'nın da arabesk albümü yapması, müzik alemininin artık temcit pilavı modeline geçtiğinin en sağlam göstergesidir bence...
  • Basketbol milli takımının sponsor reklamlarından şu ana kadarki favorim kesinlikle "Türkler Uçuyor" ile THY reklamı ama fakat ve lakin, bu reklamın kamere arkasını birgün bir şekilde izlememiz lazım.
  • Basketbol demişken, sakat da olsa Engin Atsür gibi bir güzel insan evladının nasıl olupta reklamlarda ön plana çıkartılmadığını anlayamıyorum.
  • AVM'ler hafta sonu sadece ve sadece çocuklu ailelere açık olmalı. Aksi takdirde güzelim havalarda, kendini AVM'lere kapatıp, Burger King ve Mc Donalds'larla karnını doyurmayı hobi sanan bir nesilden başka bir şey olamayız.
  • İndirim dönemi, bir alışverişsever için pek keyifli bir dönem değil . Yani her yer istila edilmiş bir halde, her yer sözde ucuz ama alınacak bir şey ortalarda pek yok. Yine de aklınıza koyduğunuzu yapanlardansanız, aradığınızı bulursunuz ki, bunu bilahere bir yazı konusu yapacağım inşallah.
Bu yazıdan çıkartılmayacak sonuçlar;
  • Basketbolcuların bacak/ göğüs kıllarını aldırma (bilimsel) sebebini bilen birileri var mıdır acaba? İnternette birkaç şey okusak, beyin fırtınası yapsakda, bu konuda net bir cevap edinebilmiş değilim.
  • Erdem Yener'in şarkılarını ne kadar seviyorsam, Avea reklamını da o kadar bayılıyorum.
  • Hafta sonu, müstakbel halalık hallerim için bebek sektörüne de el attığımdan, algım bu konuda epey açıldı. Bu sebepledir ki, bu ülkede nüfus hala nasıl patlamadı onu merak ediyorum.
  • Bir de Ethan Hawke, bu vakitler bir film neyim yapmıyor mu acaba, neden hayatımızdan bu kadar uzak kendisi, bu konuda da aydınlatılmayı rica ediyorum.
ps. başlık şarkısı Nilüfer- Namussuz Akşamlar

4 yorum:

Fery... dedi ki...

iki medeni insanı ben de seviyorum ama iki erkeğin düet yaptığı bir şarkının sözleri buram buram kokun hala yatagimin üzerinde yok şu belimi bir saramadın ya olunca memleketlim okuldaşım Murat Boz'u savunmakta zorluk çekiyorum :))

varol döken dedi ki...

ethan hawke ve engin atsür konusunda anlaşabiliriz...

ama siz de bana hamileliğin nasıl hala serbest olduğunu bir açıklayın!

defneyleyasamak dedi ki...

bil ki, her yazını okudugunda garip gurup bi surat ifadesiyle kikirdeyen bi insan var burada. neye bu kikirdeme diye sorma. cevap komik olmasıyla bağlantılı değil zira...

canım adaşım...

malumafatrus dedi ki...

ben de sana yorumun ilaç gibi geldi desem, "körler sağırlar birbirini ağırlar" der mi okurcular?

Demezsiniz değil mi, veli nimetim olan muhterem okur?

Açıkcası canımın biraz sıkkın olduğu şu dönemde, yazılarımdan dolayı birilerinin kikirdeme vesilesi olduğunu bilmek çok mutlu etti beni.

yaşasın adaş kardeşliği:)