11 Ağustos 2010 Çarşamba

"besbelli uzun zamandır; aynayı kendine döndürmüyorsun"

  • Tutarsız insanları sevmiyorum,
  • Uyuşuk insanlara hiç gelemiyorum,
  • Bir infokolik olsam da telefon bağımlılarını anlayamıyorum,
  • İş önceliğini kavrayamayan herkesi dövmek istiyorum,
  • Sıcaktan ötürü çıldırıyorum,
  • Pintilerden malumunuz usul usul kaçıyorum,
  • İş günü uzun öğle yemekleri ni manasız ( aslında kaytarıcı) buluyorum,
  • Sen eşşekler gibi çalışırken, keyif yapanları ise saçlarını başlarını yolmamak için Allah'a havale ediyorum,
  • İçimdeki dedikoducu yana gıcık oluyorum,
  • Taze limonata diye tang getiren mekanlar batsın istiyorum,
  • Garanti Bankası’ndan ultra nefret ediyorum,
  • Nur Çintay'ın fazla kilolarının beyninde ödem yapmasına diyecek laf bulamıyorum,
  • Gözlerimin alerjikliğine de kıl kapıyorum,
  • Cengiz Semercioğlu'nun insan kategorisinde değerlendirilmesine itiraz ediyorum,
  • Her şuursuzun çocuk doğurduğu için anne baba olmasını kabul edemiyorum,
  • Bin alıp, bir vermeyen “hep banacıları” fevkalade akıllı olarak değerlendiriyor,

Hayattan beziyorum.

ps. başlık şarkısı Yalın- Günaydın

7 yorum:

kusburnu dedi ki...

noldu kahküllüm, sıcak mı delirtti seni..

kusburnu dedi ki...

bir madde de benden: yorumumu ilk seferde kabul etmeyen blogspot sana uyuz oluyorum!

Adsız dedi ki...

Amiable dispatch and this mail helped me alot in my college assignement. Thanks you for your information.

malumafatrus dedi ki...

dostum adsız, yeterki senin vizyonun genişlesin ben 7/24 yazı yazarım...

kusburnu, bunu dediğin iyi oldu, ben de sadece bana yapıyor bu lavuk diyordum. demek ki, ikimize de kinlenmiş hain blogspot...

kusburnu dedi ki...

amiable dispatch kim be? :)) ne maili? ne diyo bu spamci adsız?

Fery... dedi ki...

bugün her şeyden soğudum yemin ederim...

varol döken dedi ki...

gene mi altın günü ya?