13 Temmuz 2010 Salı

"sevmedikleri tek yer denizdir bilirim"



Bir nevi Nazire Şenlendirici histerisi;

Bana imkan verseler, uzun uçak yolculuğu imiş, aktarmaymış, orada kış mevsimi falanmış anlamam survivor adasına gider, bu kızı evire çevire döverim.

Hakan denilen ergenlerin beyaz atlı prensi Hakan nasıl hırsın kitabını yazıyorsa, Seda denen hatun da ahmaklığın kitabını yazıyor...

Tüm ön yargım ile tekrarlama gereği duyuyorum, aptallar nedense en nihayetinde sarışın oluyor... Tam da bu noktada Deniz Seki'nin Sibel Canvari fotoğrafları da tezimi kendi gözümde haklı çıkartıyor...

ps. başlık şarkısı Serdar Şensezgin- Nereye Kadar

3 yorum:

varol döken dedi ki...

konuya hakim olmayan okurlarınız için biraz daha ayrıntı verseniz, yumurtanın beyazını yiyor sarısını atıyorsunuz böyle, yapmayın sarısı en güzel yeri...

malumafatrus dedi ki...

Kinaye falan filan yapmıyorum, ben cidden yumurtanın beyazını severim:)

DÜn Survivor izleme gafletinde bulundum zaten, izlemesem de fragmanlarından bu kızın ne kadar salak olduğunu görüyorum, işim gücüm yok bu sebeple de deli oluyorum.

Deniz Seki, içinde uzun zamandır laf etmemiştim, bir kuple fotoğrafını görünce yine derin hissiyatlarımı kaleme almak istedim.

Fery... dedi ki...

Deniz Seki'ye n'oldu ya, bir zamanlar gayet güzel bir hatundu kendisi şu an gerçekten Sibel Can Seda Sayan toplaması :P