16 Temmuz 2010 Cuma

"hayat savurmadan, yıllar sararmadan"


Şu vakitler, yazmak istediklerimle yazmaya ayırabildiğim zaman arasında meymeletsiz ve ters bir bağlantı var.

Oysa imkanı bulsam, canım da bu aralar pek sıkkın, hava da pek fena zaten diyerekten dırdır etmeyi çok isterdim. Nereye gidersem gideyim, yolculuk başlangıçları canımı sıkıyor, neden böyle oluyor acaba diye de irdelemek isterdim. Ama fakat ve lakin, baştan mazeretimizi belirttik zamanımız kısıtlı...

Hayırlı bir iş için yollara düşüyor, asosyalliğimi herkesin gözüne sokmamak için de netbooğumla yollarımı ayırıyorum.

Leylek arkadaşım beni yere indirdiği vakit, detaylarla görüşmek üzere, şimdilik iç huzurunuza ve size mutluluklar dilerim hafta sonu okuru...

bu yazıdan çıkartılmayacak soru; En güvenli ulaşım aracının uçak olduğu konusunda ne kadar eminiz peki?

ps. başlık şarkısı Levent Yüksel-
Aşk Mümkün müdür hala?

4 yorum:

varol döken dedi ki...

hafta sonu okuru değilim ben...

fery naber?

malumafatrus dedi ki...

Aradığınız fery, an itibariyle karadeniz yollarında olduğundan bu soruna en azından 1 hafta sonra cevap verebilir muhtemelen Varol...

varol döken dedi ki...

ben beklerim acelem yok...

Fery... dedi ki...

aradığınız feri şu an depresyonda Karadeniz sonrası Bodrum sonrası iş bak bu üçüncü hiç olmadı :)