22 Temmuz 2010 Perşembe

"adını koyamadiğımız her gün yeni bir şey var"


blog interaktifliğimiz az biraz sönse de, hissiyatlı ve bir o kadar da manasız bir hadise için blog anketi vaktidir sayın okur...

1000. yazıya hatrı sayılır vakitler kalmışken ve 1.000 yazı münasebetiyle sosyal alem partisi falan da vermeyeceğimden ( ben partiyi versem de kaç kişi gelir sorusu ayrı dert), diyorum ki el birliği ile 1.000 yazının başlık şarkısını seçelim.

1.000 yazının içeriği belli mi ki (bitişik ve ayrı, ayrı ve bitişik?) diye sorsanız cevabım hayır olur ama yine de bir yerden başlamak gerektiğini düşünüyorum.

Siz 1.000 şarkının başlık şarkısı önerilerini sunarken, ben de yazının içeriğini kafamda şekillendiriyim.


ps. başlık şarkısı Bülent Ortaçgil- İntegral

17 yorum:

Damla dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Damla dedi ki...

pek bi dertli anıma denk geldın senı sarkı sozune bogucam sec begen

kendi yarattıgım dusmnalara yenıldım - sertab erener 1 varmısım 1 yokmusum

bir damla gozlerimde -gene sertab

sezen-askları da vururlar
sezen-pisman oldugun zaman
tarkan-yuregımde zıncırler kırılıyor duydun mu

Damla dedi ki...

bide "damla has left the wonderland" isminde bi sarki yazmayı dusunuyorum ama sanırım o kdr vaktın yok

malumafatrus dedi ki...

oyy burada büyük bir kalp ağrısı var gibi...O zaman ben de şarkı sözü ile cevabımı vereyim, "geçer geçer daha öncekiler gibi"...

Karamsarlık blogumuza da, okurumuza da yasak...O yüzden sen bugün demet akalın ve hande yener arşivi dinlesen, yaranı deşmek yerine güzelce kabuk bağlamasını sağlayabilirsin bence...

Hiçbir şey bilmeden bu kadar atıp tuttuğum için de affet beni:)

Damla dedi ki...

hahaha o zmn sen kasındın :)

seni cöpe atacagım posete yazıkk

bı de ne tweet aatrım gıbı bı sozu var sanırım :)

Adsız dedi ki...

senden önce senden sonra-TEOMAN

Kimler geldi kimler geçti - AJDA

varol döken dedi ki...

dalgalandım da duruldum
koştum ardından yoruldum
binlerce güzel sevdim de
sevdim de
bir tek sana vuruldum

Aslı dedi ki...

Geçmişe gönderme temasından yola çıkarak; Mirkelam Masal desem?
Geçiğ giden uuu
zamanları uuuuuuu
bir yerlerde bulsaamm....

Hepsi burada, 1000 yazılık geçmişte, araması da bulması da kolay, şanslısın :)

Fery... dedi ki...

Damla???? Hayırdır ???

Bir bakmışsın ben yokmuşum üzülmeye doymuşum, isyanımı yola koyup hayatından kaybolmuşum...

ya da son zamanlarımın favorisi :)

her durumda sınanmaya hazırım ben, gücümü önce tanrıdan sonra gözlerinden aldım ben, bu yüzden mutluyum hayata minnettarım ben, yanıltmaz umarım kalbimi seneler, tamamdır inanıyorum ben aşkıma üzmez o beni sarar beyaz beyaz pamuklara ....

bla bla bla :)

varol döken dedi ki...

fery hoş geldin... hazır blog sahibesi yokken, blogu ele geçirip istediğimiz şarkıları yerleştirsek mi?

Fery... dedi ki...

hoş bulduuukkkk :) o yokmuş gibi yapıyordur bir yerlerden çıkar :) Varol sen çaliyi nereden tanıyorsun bakiim :P

varol döken dedi ki...

çali kim ya?

malumafatrus dedi ki...

gerekli uyarı; darbe planı yapanları balyoz operasyonu sanıklarından beter yaparım haberiniz olsun:)

ps. ferinin de dediği gibi big brother is watching you

Fery... dedi ki...

Çali mi kim, söyleyeceğim seni kendisine :P Çali nam-ı diğer Çağlayan Çevik ya da barzo ya da ya da ya da :)

varol döken dedi ki...

barzo? ha ben onu 10 yıl önce polonya pazarından aldım, yaşlı aninka teyze al bunu, yumuşacık, bozulmaz hiç, arada bir sularsın dedi, aldım koydum evin kenarına...

michael jackson'ın ismi açıklanmayan üvey kardeşleriyiz biz:)

varol döken dedi ki...

big sister gidecek ama bu kanlı mı olacak kansız mı olacak?

fery benimle zafer sonrası glu glu dansı yapmaya hazır mısın?

Fery... dedi ki...

Söz konusu Micheal Jackson sa gerisi teferruattır :)