23 Haziran 2010 Çarşamba

"Zamanının olmadığı bir günde buluşmak isterdim"


"acilen toparlanmalıyım üstümden
koca bir aşk geçti
birkaç gün tatile çıkmalıyım
aklıma gelirsen sana yazarım"

2 haftadır bu şarkıyı mırıldanıyordum. Ucundan kenarından da olsa başka diyarlara gidecek, rutinden çıkacak ve dinlenecektim. Yanında deniz ve kum da tereyağlı ballı ekmek olacaktı benim için. Az biraz manyak olduğumdan valizimi Pazartesi akşamı itibariyle hazırladım.

Yağmur yağsa da ben tatilimden emindim.
Sonra yağmur biraz da yağdı, ben tatilden azıcık şüphe duyup meteor'a baktım. Baktım istediğim cevabı vermiyor, bbc'ye yahoo.'ya ıvıra zıvıra da baktım, ne yazık ki aradığımı bulamadım.

Ardından olaya secret'i karıştırayım, iyimser olayım güneş de açsın dedim. Ne yazık ki muvaffak olamadım ve tatile gidip orada yağmura küfretmektense, burada kalıp tatile gidemediğime küfredeyim istedim. Zamanında kırdığım 3 aynanın etkisinin yavaş yavaş kendini gösterdiğini de mecburen kabullendim.

Kıssadan hisse, ne kadar planlarsan planla hayat her daim kendi bildiğini okuyor ve galiba okumaya da devam edecek sayın okur. Bu sebeple çok da derinlere inmemek ve gerçekten de anı yaşamak gerekiyor demek ki.

O nasıl oluyor, olacak o kısmı pek bilemediğimden, bilen, yaşayan, gören okurların hissiyatlarına danışıyor ve bu şans fukarası plan delisine elbirliği ile bir yol haritası çizsek diyorum...

Bu yazıdan çıkartılmayacak sonuçlar;
  • Tatil süre
    Kaydı Yayınla
    cinde yaşadıklarım, bu vakitlerde düğün telaşeleri olanları daha iyi anlamama vesile oldu. Hatta şöyle ki, bu yağdı yağacak stresini bir evliliğin temeline sarsıcak unsurların ilk üçüne yerleştirdim.
  • Küçükken kek kalıplarının dibini parmaklarken annemin söylediği "onu yersen düğününde yağmur yağar" beyanatının bünyemde oluşturduğu yaraları da bilahere anlatmam gerek.

ps. başlık şarkısı Hande Yener- Bodrum
ps.2. Başlık şarkısı münasebetiyle tatile Bodrum'a gideceğimi sananlara, yazının sazan ödülünü hediye ederim belirteyim.

1 yorum:

Fery... dedi ki...

olur da bir gün evlenirsem benim düğünümde yağmur yağcak o zaman Meral Sultan'a göre... ahhh anne ahhh hiç uyarmadın :))