26 Haziran 2010 Cumartesi

"uyanınca üzülme gerçek bu işte tesadüfen yalnızsın "


bir milli mesele olarak Aşk-ı Memnu finali... Az gittik uz gittik dere tepe sonunda bir pazarlama başarısı olan Aşk-ı Memnu'nun finalini de gördük pek muhterem okur... Ne kadar berbatsa o kadar da konuşuldu ki, ben de üzerine iki kelam etmezsem çatlarım tahmin edersiniz ki;
  • Türk senaristlerinin en büyük kusuru olan aceleye getirilmiş son, Aşk-ı Memnu'da da farklılık göstermedi ne yazık ki. Bunca zaman top çeviren senaristler, son bölümde hızlandırılmış 3 bölüm sundu bize.
  • 2 sezon moda ikonu diye başımızın tacı ettikleri kadını felçli hale getirerek vermek istedikleri önemli olan huzur ve iç güzelliği mesajını ben yemedim, onu da itiraf edeyim.
  • Tüm Türkiye ağladı" cümlesinde bahsi geçenler kimdir merak ediyorum.
  • Dizinin hangi kısmı çok duygusaldı da ben kaçırdım onu da bilemiyorum.Bu lafı işte " hangi idiyot çok ağlamış olabilir ki?" sorduğum vakit, stajyerimizden ben cevabı geldi ki, kendisinin diziyi normalde izlemeyip son bölümünü izlediğini duyunca ne hissedeceğimi de bilemedim.
  • Bunca vakit diziyi izlemeyip, son bölümünü izleme hevesi olanların bu gayelerini de bir tvkolik olarak anlayabilmiş değilim.
  • 2 sezon boyunca sinsi ve ezik olan, türlü hakarete uğrasa da "Ya Rabbi şükür" diyerek kaldığı yerden devam eden Matmazel'in ön koltuktaki yeri kapmasıyla da, "sabreden derviş" mesajı verilmek isteniyorsa, diziler insanları gerçekten kötü etkiliyor olabilir.
  • Dizisinin son bölümü mailden maile dolaşan bir yapımcı nasıl başarılı bir yapımcı olabilir, onu da merak ediyorum.
  • Hele ki "mezar başında Behlül kaçar" repliğini kurduran senaristleri başarılı diye adlandırmak nasıl mümkün olabilir bilemiyorum.
  • O histerik Nihal, böyle bir şoku nasıl o kadar kısa sürede atlatabilir,Hoppidi hop insanı Bülent son bölümde nasıl dedektif kesilir,O nasıl felaket bir kına gecesidir sorularımı ise "ay çok fena olduk izlerken" diyen seyircilere soruyor; yeni sezonda yeni bir pohpohlama dizide görüşmeyi diliyorum.
Bu yazıdan çıkartılmayacak sonuçlar;
  • İlk defa Türkiye'den bir konu twitter'da trending topics'de yer aldı heyecanları ne büyük ezikliktir yahu....
  • Kıvanç Tatlıtuğ'un yeni sevgilisi de "vay anasını ne güze kız" dedirtmiyor ki, bu da çoğu genç kız için büyük umut demektir benim neznimde.
  • Benim için o dizinin iki üzülesi insanı Peyker ve Nİhat'tır ki, aynı zamanda Peyker dizinin de en güzel kadınır...
ps. başlık şarkısı Mor ve Ötesi- Yalnız Şarkı

4 yorum:

İrma dedi ki...

Bence de dizinin en güzel kızı peyker;)

kusburnu dedi ki...

peyker diye biri mi var o dizide :)

farawaysoclose dedi ki...

Behlül'ün son telefonu ile Bihter'in yaşadığı bir anlık umut vardı ya, işte o an ağladım..

Fery... dedi ki...

"Sen benim oğlumdun" bence en vurucu cümleydi, hayalkırıklığının tanımıydı... Beren Saat çok iyi Kıvanç Tatlıtuğ bir o kadar kötüydü... Öyle ya da böyle izledik işte :))