14 Haziran 2010 Pazartesi

""bir varmış.. bir yokmuş.. ama bir tekmiş.. yerine yokmuş..""


twitter üzerinden fikriyat derlemesi;
  • Gece uyurken kulağımın dibinde duyduğum sivrisinek vızırtısı hayatımın en asabiyet bozucu seslerinin arasında ilk 5'te yer alır, hatta ilk 3'ü de zorlar. Bu sebeple de Güney Afrika'daki Dünya Şampiyonasında ne olursa olsun, kişisel tarihimde en manasız dünya kupası olacaktır. Hiçbir maçı 2 dakikadan fazla sesli izleyebilmiş değilim ki, oradaki oyuncuların halini cidden tasavvur edemiyorum.
  • Dünya Şampiyonası demişken, referandum günü olacağı için tehlikede olan Dünya Basketbol Şampiyonası finali için biletimi zor da olsa aldım. Bu vesileyle de 2 dakikada biletix'e ultra gıcık oldum. Kendileri sadece internet üzerinden satış yaptıkları yetmezmiş gibi bir de kurye ücreti olarak 10 Tl alıyorlar ki, bilet fiyatına göre değişen hizmet bedeline ise hiç değinmiyorum. Avrupa Şampiyonası'ndan akıllanarak çıktığım ve dünya gözü ile Bodiroga'yı izlediğim için artık final biletimi kimselere vermem, canlı canlı orada olurum diye bir iddiam yok. Bunun içindir ki biletimi uygun!!! bir ücrete ilgililere satma kapımı açık bırakıyorum.
  • Geçen sene itibariyle birden bire gıcık olmaya başladığım Işın Karaca'nın "Mavi Mavi" adlı derin İbrahim Tatlıses şarkısına Maldivler'de klip çekmesi, Mahsun Kırmızıgül'ün de zamanında Sarı Sarı adlı şarkısının klibini Maldivlerde çekmesi, Yeşil Yeşil adlı bir şarkı yapmam durumunda Maldivler'de klibi garantileyeceğimi düşündürdü bana. Bir kuple orjinal klip çekemeyen değerli yönetmenlerimizin, iyi bir klip için kilometreler aşmasını ise ekonomiye can verme olarak görmekteyim.
  • Twitter'da methini fazlasıyla duyduğum için Ayşe Özyılmazel'in New York anılarını okudum ve yine sonsuz bir vizyon patlaması yaşadım. Kendisi Amerikalara gitmese, Designer Sale'in ünlü tasarımcıların ayakkabıların, elbiselerin, eteklerin, çantaları indirimde olması demek olduğunu nasıl öğrenebilecektim ben.
  • Remix albümlerini pek sevmem, hatta şöyle söyleyeyim hayatımda sevdiğim remix şarkısı beşi geçmez. Bu durumda 4 remix bir de orjinalini barındıran Sertab Erener albümüne sempatiyle yaklaştığımı söyleyemeyeceğim. Sevdiğim sanırım 4 veya 5 şarkı var ama 17 şarkı olduğunu düşünürsek, geriye kalan bir albüm sayısı kadar şarkıyı da "tırt" kategorisine sokarım.
  • Öncelikle kendisinin dünyanın arkadaş, memleketim gibi en arabesk şarkılarından biri olan "ikimiz bir fidanın güller açan dalıyız" şarkısını neden seslendirdiğini anlayabilmiş değilim. Sertab Erener'deki Avrupaiyim ama özümden de taviz vermem tavrını da çözebilmiş değilim. 3 cover, 5 remix ile doldurulmuş albüme de zorlama der, sevdiklerimin keyfini de utanmadan çıkartırım.
Bu yazıdan çıkartılmayacak sonuçlar;
  • Soner Sarıkabadayı'yı söz yazsın ama şarkıcı olacam hevesinden de vazgeçsin...
  • Ozan Doğulu- Sıla düeti ve Alain Delon şarkısını da "bu yazın şarkısı" klişesine de adayımdır...
  • Ben şarkı sözlerini başlık yapıyorum diye, şarkıyı veya şarkının tüm sözlerini bulmak vesilesi ile yazıma denk gelen google mağdurlarına kıyak olarak, bundan böyle başlık şarkısının da linkini koymaya karar verdim. Linki olmayan şarkıların da sözlerini iliştiririm olmadı.
imza; okura/okumaza hizmette sınır tanımayan malumafatrus

ps. Başlık şarkısı Feridun Düzağaç; Bir Varmış Bir Yokmuş

18 yorum:

Fery... dedi ki...

yine single çıkartsaydı bence Sertab, en güzeli olurdu, olmamış bu albüm...

kusburnu dedi ki...

ben de bir tek maç bile izleyemiyorum. sessiz izlemek de hoşuma gitmediğinden izlemiyorum, oluyor bitiyor..

varol döken dedi ki...

incelikler yüzünden gibi bir albüm yapsam bir daha albüm çıkartmam...

varol döken dedi ki...

şu twitter'da sibel arna fırtınasına denk geldim yanlışlıkla sinir bastı, sinirimi bastıracak sözcükleri burada edemediğim için inceliğe vuruyorum işi...

varol döken dedi ki...

bütün bunlara gerçekten ihtiyacımız var mı? yani bu şarkılar, tatiller, maçlar falan... hepsi bir zaman geçirme aracıysa ve aslında zaman sadece boşa geçiyorsa...

evet evet biliyorum capoeirama geri dönmeliyim:)

malumafatrus dedi ki...

albüm incelikler yüzünden değil, sertab gibi olacak bu bir..

hayatta bunlara ihtiyacımız yok da sen niye capoeiraya ihtiyaç duyuyorsun ve neden bu kelimeyi türkçe yazmıyorsun Varol?

Kusburnu; Samsung tv.lerde sesten kurtulmak mümkünmüş ama bizim tv samsung olmadığından ben sessiz çözümü seçtim en kısa yoldan..

Fery; Bence de 3 şarkılık bir single olsaydı daha münasip olurdu her şey:)

varol döken dedi ki...

sertab gibi, kapoera ve evet ben de ihtiyaç duyuyorum...

hakkını veriyorum...

rol çalmayacağım bugün...

varol döken dedi ki...

hakkını veriyorum derken hak veriyorum yani, yanlış olmasın, samsung gibi sesim kapanmasın:)

varol döken dedi ki...

fery seni en çok ne sinirlendirir?

Fery... dedi ki...

şu an kendimi en çok ben sinirlendiriyorum :) dün akşamdan beri Jake Gyllenhaal'un kime benzediğini bulamıyorum, çıldıracağım...

varol döken dedi ki...

türk mü? yabancı mı? valla kime benzediğini bilmem ama pers prensi rolünde götüme benziyor:)

Fery... dedi ki...

bir şey diyeceğim şimdi olmayacak :) o yüzden sustum ben :P

varol döken dedi ki...

ben senin yerine 1-2 alternatif söyleyeyim:

- götün o kadar güzelse neden bütün gün üstünde oturuyorsun?

- bunu her yerde söyleme adama götüyle gülerler...

- senin var ya kel kalmış saçlarını bir de ben yolarım sen nasıl benim jake'ime laf söylersin?

:)

Fery... dedi ki...

ilk ikisi olabilir :), üçüncüsü olmaz öyle bir iyelik yok bende :)))

varol döken dedi ki...

iyelik eklerini atanlara sevgimiz sonsuz...

yalnız ben jake'i severim bu arada... donnie darko'daki haliyle veya şu küresel ısınmalı film vardı dennis quaid ile ya oradaki (oradaki kızı daha çok severim ama:)

fakat pers prensinde cidden çok komik olmuş yahu, herkese kas yakışmıyor ki brad pitt gibi... mesela bana da hiç yakışmadı gittim bütün baklavaları verip yerine göbek yaptım, böyle daha iyi oldu:)

Fery... dedi ki...

Donnie Darko'da çocuktu o ya şimdi büyümüş olmuş olmuş :))

varol döken dedi ki...

olmamışşşş:)

ama bir jake için seni mi kıracağım? imza günlerimiz açıldı, sana da buluruz canlı imzasını istersen:)

varol döken dedi ki...

bu arada bak aklıma ne geldi senin şu tatlışey grease müzikalinden sonra hala tatlı geliyor mu sana:)))