11 Mayıs 2010 Salı

"yolumdan çıktığında yeni bir yol bulacaksın"


Anket serisi vol.6; Varsayalım ki, mevcut gelirinizin 1.5 katını size düzenli olarak verecek bir hayır kuruluşu var. Tek amacı da sizin mutluluğunuz...

Ve bu vakıf size diyor ki; "bugünkü işiniz sadece geçim sebebiniz ise, ben hayat finansmanınızı sağlıyorum, siz de bana onun yerine nasıl bir iş yapacağınızı söyleyin".

Aklınıza şıp diye bir fikriyat gelmiyorsa, işinizden şikayet ederken bir kez daha düşünün derim.
Şıp diye şunu yaparım hemen diyebiliyorsanız; o zaman bunun için elinizden geleni de ardınıza koymayın derim.


Ben şahsen öyle yapıyorum.

ps. başlık şarkısı FD- Devrik

2 yorum:

Aslı dedi ki...

Ne istemediğini değil, ne istediğini bilme mevzusu budur. Benim cevabım var, hani para nerede?

varol döken dedi ki...

meslek aynı kalır da, ofisten çıkarım... hoş zaten o kuruluşun kendisi de benim, kendi kendimin sponsoru olmaya niyetliyim...

çok yakında, bekleyin:)