2 Mayıs 2010 Pazar

"taşları yastık yaptım bulutlardır yorganım"


  • Yazılı basın, hayatın bazı gerçeklerini inkar etme fırsatı sunuyor insana. Misal ben, torunu ile beraber olan kadının haberini de "yalandır" diyerek gözardı etmeyi tercih ediyorum. Aksi halde dünyanın temeli çökmüş ama haber verenimiz yok diye derin bir depresyona girebilirim.
  • Kocasının eğlence amaçlı kendisine bir telekız ayarladığını duyan, hatta bu eğlenceye sıklıkla başvurduğunu gazete satırlarından okuyan birinin de benim gibi inkar yöntemine başvurmasını öneririm.
  • Mevcut olduğu popülarite vesilesiyle istediği vakit, istediği kadınlar beraber olacak ünlülerin yine de telekız yöntemine başvurmasını ise; parayla sadece seks değil de sukunet de satınalmayı tercih etmelerine bağlıyorum.
  • Kaya Çilingiroğlu'nun isminin kullanılmasına dair uydurduğu mazereti ise, çaplıklık tarihindeki 3 büyük çuvallamadan biri olarak görüyorum.
  • Adaylık demişken, Kral Tv müzik ödül organizasyonunun hala yapılmasının mantıklı bir açıklamasını bilenlerin, bana da söylemesini rica ediyorum. Bir ödül organizasyonun yapıldığı camiaya bir geri dönüşü olmuyorsa, bu organizasyondaki ısrar niye diye gezegen mehmet'e sormayı tercih ediyorum. Gezegen Mehmet'i neden sevmediğimi ise başka bir yazıda anlatmak istiyorum ( şimdilik elimde haklı bir sebepten ziyade ön yargı var çünkü)
  • Nasıl sigaranın üzerinde uyarıcı nitelikte " sigara öldürür" uyarısı yer alıyorsa; zayıflama ilaçlarının üzerine de "bi akıllı ol" uyarısı yer almalı bence. Ya da " kimse az yemeden ve spor yapmadan zayıflayamaz, boşuna kendinizi kandırmayın" uyarısı yazdırarak, şuursuz tüketici korunmaya (bir umut) çalışılmalı.
  • 14 Şubat'ta sevgiliye mücevher hediye edilmeli diye dikte ettiren reklamcıların, anneler gününde de aynı yolu izlemelerindeki sebep olağan gelin kayınvalide çekişmesidir. Sevgilisine mücevher alan erkeğin, annesine mücevher almadan huzuru bulması takdir edersiniz ki pek mümkün olmayacaktır.
  • Nazan Öncel ve Gülse Birsel'in bünyemde yarattığı antipatinin sebebi nedir, bir uygun vakitte bu soruya da cevap bulup oraya buraya burun kıvarmaya devam edeceğim.
  • Şimdi ise saatim Pazar- Pazartesi arası ortaya karışık depresyon vaktini gösteriyor ki bu sebeple huzurlarınızdan ayrılıyor, uykulara kaçıyorum.
ps. başlık şarkısı Tuttum Bırakmam- Nazan Öncel

1 yorum:

varol döken dedi ki...

bu havada kızılmaz
yağmurlarda kızılmaz
aslında hiç kızılmaz...