22 Mayıs 2010 Cumartesi

"sen ne beni oyala, ne omuz ovala, işime bakarım"


Bayılırım böyle beyanatlara;

"O Süperstar ben Tornacı"

* Kral TV’nin gecesinde Gürcistan’daydım. Bir açılışa gittim Başbakan, Başbakan’ın eşi Emine Hanım, bakanlar. O sırada TV’de Ajda’yı gördüm ’şunun sesini açın, bu benim’ dedim. Hemen ofisi aradım ’Ne oluyor arkadaşlar şarkı ne zaman gitti, ne zaman okundu?’ dedim. ’Biz de bilmiyoruz’ dediler. Hemen ‘durdurun şarkıyı dedim, gelince ilgileneceğim’ dedim. (satıraltı msj; önemliyim ben, önemli. Kral Tv müzik ödülü ile uğraşacağıma bakanlarla , başbakan ve zevcesi ile takılmayı tercih ediyorum)


Tapusu olmadan eve giremezsen, imza atmadan da bir şarkıyı okuyamazsın. Bu olayda şöyle gelişti: İmzayı ve yetki belgesini bizden almadan şarkıyı okudu. Biz de ’şarkıyı neden iznimiz olmadan okudunuz’ diye ihtar verdik. “Yasal olarak bir yerde okunamaz” dedik “önce gelin izin alın” dedik. (Tapusu olmadan eve girilebildiğini biri Serdar Ortaç'a söylesin.)

Bir de şarkımın adını “Hadi Gel” yapmışlar. Ben o şarkının adına “Hadi Gel” mi dedim. O benim çocuğum ya! Mesela çocuk yapıyorsun ve adını nüfus memuru koyuyor, var mı böyle bir şey. Formül yanlış, bu kadar rahatlık iyi değil. Mesela ben şarkının adını “Hayrını Gör” diye düşünüyordum. ( Bu kadar çocuklu insan olur mu yahu? Bırakın bu tüm şarkılarım benim çocuğumdur geyiğini, başka klişeler üretin artık. Şarkının adının Hayrını Gör olarak seçmek ise, satıraltından da altta msj, isteyen kuyuyu kazsın mesajı kapsın.)

Ajda’nın müzik şirketinin sahibi Samsun Demir beni telefonla arayıp “Bu şarkıyı alablir miyiz?” dedi. “Ne demek abi helal olsun” dedim. Telefonda helal edilen şarkı koyun değil ki, kurban gibi kesesin. Helal edildikten sonra formaliteler başlar. Önce editöre giderler beni temsil eden meslek birliğine fiyatını öğrenirler imza ne zaman atılır diye sorarlar, şarkının adı ne olsun derler? Ama hiçbirini yapmadılar.
(Çok şükür, helal edilen şarkının helal edilen koyun gibi olmadığını da öğrendim ya, bundan sonra sırtım yere gelmez)

Ajda aramadı, üzülmüştür. Menajeriyle karşılaştık bana “Ama o süperstar” dedi. ’Doğru söylüyorsun ben tornacıyım. Bir sürü besteci var bir Serdar’a mı kaldı’ dedim. ( Ajda üzüldüğünden mi aramamış, yoksa aramasa da hisli şarkıcı Serdar Ortaç kendisinin üzüldüğünü mü hissetmiş bunu pek anlayamadım; bir sürü besteci var bir Serdar'a mı kaldının altında ise, bundan sonra benden besteyi .ok bulursunuz manası çıkartıyorum ki, bu benim art niyetli yaklaşamımdan da olabilir.)

ps. başlık şarkısı serdar ortaç- poşet

ps.2. Albüm fotoğrafındaki Jaguar'ın Serdar Ortaç'dan daha karizmatik olduğunu da gönül rahatlığı ile ifade etmeliyim.


2 yorum:

varol döken dedi ki...

yalnız olayda serdar ortaç baştan sona haklı, açıklamaları da çok süper... mesela bu açıklamaları kenan doğulu yapsaydı yorum tamamen ters yönde olurdu...

hepimiz yapıyoruz bunu, insanlara olan duygularımızla insanların kendilerini karıştırıyoruz...

malumafatrus dedi ki...

sorun şu ki; ben serdar ortaç'ı haksız bulmuyorum, serdar ortaç'ın beyanatlarını komik buluyorum.

Dese ki, kim olursa olsun bu işin bir raconu vardır. Ona göre ilerleyecekseniz buyrun şarkımı güle güle kullanın, yok ben süperstarım uymam bunlara derseniz de, benim dışımda birilerinden şarkı almanız gerekecek.

Konuyu başbakan, çocuk, tapu işleri ile süsleyince bana böyle malzeme çıkıyor. Ayrıca kenan doğulu'yu sevmem, vay anasını ne düzgün adam dememe sebep olmaz. Böyle de objektifbirseverim.