27 Mayıs 2010 Perşembe

"bütün legolarımı yıkıp baştan yapasım geliyor"


  • Aynı anda dudağında uçuk olan insanlara yapılan en klişe espri; "öpüşünce bulaştı herhalde"dir ve ömrünün yarısını bu uçuk belası ile geçiren bir bünyenin bu şahane espriden muzdarip olmama şansı da yoktur.
  • Bu girişten de tahmin edeceğiniz üzere, yol arkadaşım uçuğum yine Tanrı misafiri olarak bünyemi şenlendirdi. işin yazıya konu olma sebebi ise benimle beraber aynı zamanda yöneticimin de aynı uçuk derdinden muzdarip olması. ve bundan önceki uçuk sürecimizin de tuhaf bir tesadüfle aynı döneme denk gelmesi (vectavir yoldaşlığı) ...
  • Yöneticimin hemcinsim olmasına rağmen de bu öpüşme esprisi mevzu bahis oldu ki, kendisinin erkek olması durumunda ne dedikodu olurdu siz tahmin edin artık.
  • İş dedikodusu mevzu bahis olunca, laf salatasının göbeği tahmin edeceğiniz üzere estetik operasyonları olmakta ve bu konuda da birinci sırayı burun estetikleri almakta. Benim çok bilmişliğime göre, bu işin en ideal zamanı iş değiştirme dönemidir. Yeni işe yepyeni bir imajla başlar, geçmişi fotoğraflara saklarsınız.
  • Aksi durumda, horladığınız, nefes alamadığınız yani gerçekten sağlık hadisesinden bile operasyon yaptırsanız bunun adı estetik olacaktır. Ben şahsen o acıya tahammül edebildikten sonra insanın her türlü lafa da göğüs gerebileceğini düşünüyorum. Bu sebeple de ne sebepten olursa olsun, bıçak altına yatan bünyeleri "evet estetik oldum" diyerek geçiştirmelerini tavsiye ederim.
  • Geçen hafta olduğu gibi, bu haftada birden kendimi koca bir kararsızlık çuvalının içinde buldum. Ve artık bu acı gerçekle yüzleştim; ben bildiğiniz kararsız olmuşum sayın okur. Ve işin fenası bu dertten nasıl kurtulabileceğimi de hiç bilemiyorum. kendime ait bir kura methodum var ama şimdilik o da bana kalsın istiyorum.
  • An itibariyle fenerbahçe efes serisinde 3-1 öne geçti ki; bu durumda pazar günü gitmeyi planladığım maçtada şampiyonluk kutlama ihtimalimiz ortaya çıktı. Geçen sene olsaydı veya Fenerbahçe normal fenerbahçe olsaydı, ben gidiyorum ya kesin kaybederiz derdim ama bugünkü maçtan sonra işler güzel bir seyirde ilerleyebilir diye umut ediyorum.
  • Bir de 61-16 hadisesi var ki onu da basketbolblogları hakkıyla tartışmışlardır diye düşünüyorum.
  • son anda söyleyeceğim şeyi de unuttuğum için satırlarıma son vererek, "yuhh saat ne zaman x oldu ki" isyanımı sözel ortamda devam ettirmeye gidiyorum.
ps. başlık şarkısı önemsiz- malt

3 yorum:

varol döken dedi ki...

katıllllll:)

farawaysoclose dedi ki...

uçuk tesadüfü o kadar da tesadüf değildir belki. yemekhanede çıkan bir yemeğe ikinizin de allerjisi olabilir mi? ya da bir şekilde aynı şeyi kullanmışsınızdır (kalem vs.) ve öyle geçmiştir? bu ofisten önceki hayatında bu kadar çok uçuk çıkıyor muydu sende? acaba ofisteki birşey mi tetikliyor..?

malumafatrus dedi ki...

bu uçuk benim kaderim gibi bir şey faraway, o yüzden bu işten öncede, tüm işlerden öncede bu uçuk vardı hayatımda...muhtemelen bundan sonra da hep olacak...