25 Mayıs 2010 Salı

"ben mutluyum ulan"


"önce üzüldüm
sonra kızdım
şimdi kabullenme zamanı
artık en sevdiğim şey,
orta yaş bunalımı

alıştıkça, yaşadıkça
önemsiz gibi geliyor"

Malt ve Önemsiz; klişe şarkılarından sıkılmış bünyelere şiddetle tavsiyemdir.

Bu yazıdan çıkartılmayacak sonuçlar;
  • İnşallah blog kariyerimin bir noktasında yazılara video iliştirmeyi de becerebileceğim.
  • Mansur Forutan ve Cenk Durmazel'i tuhaf bir güdü ile birbirine benzetiyor, bu yüzden ikisini daha çok seviyorum.
ps. başlık şarkısı Malt-Mutlu

3 yorum:

varol döken dedi ki...

yine anlaşamadık:)

kesinlikle kötü demiyorum ama mor ve ötesi'nde de malt'ta da beni uzak tutan, şarkının içine sokamayan bir şey var... müzikten anlamadığım için nasıl anlatacağım bilemiyorum, müzikten anlamıyorsan ne konuşuyorsun çemkirmesini de peşinen kabul ediyorum ama anlatmaya çalıştığım müzikten çok ruhu... müzik içime işlemiyor benim, sözleri duyamıyorum, gitarları duyuyorum, o zaman da malt'ı malt yapan şey kayboluyor...

derim bence:)

malumafatrus dedi ki...

demokratik yanım, herkesin fikriyatı, doğrusu yanlışı ıvırı zıvırı farklıylen, çok normal ve olması gereken de bu değil mi diyor. Biri sever, biri sevmez çeşitlilik de böyle olur.

Bir de pek ortalara çıkartmak istemediğim diğer yanım var ki, ona göre de varol döken= zevksiz oldu benim için:)

varol döken dedi ki...

vega, beirut, nick cave, cem adrian, nazan öncel (eski hali), özlem tekin (eski hali), tindersticks veya hiçbiri olmadı rebetikolarla gelirsen anlaşırız:)

zevksiz değilim zevzeğim:)