9 Nisan 2010 Cuma

"ne yapsam ne söylesem o geç kalmışlık hissi"


Arkamda yeterli desteği bulsam;

İnsanların doğum günlerinde izin yapmalarını sağlardım,

Bebek semtine, Bebek sakinlerinden daha çok sahip çıkar ve mahallenin hafta sonu istilasına bir çare bulurdum,

Sakız satışını ehliyete tabi yapardım,

Aşk-ı Memnu ve Yaprak Dökümü dizilerinin yayınlandığı vakit Tv kapatma eylemi yapardım,

Kendi beğendiği güzeli seçtiremeyen Hıncal Uluç’un dırdırlarını kulak ardı eder, kendisini jüri olarak seçmek isteyenleri kararlarından caydırırdım,

Tv programlarındaki telefonla bağlantlarına bir son verdirirdim,

Tarkan da olduğu gibi Rıdvan’ın durumunda da gözaltına alınan iş adamlarının isimlerini baş harfleri ile beyan eden medyayı gerekli tüm mecralara şikayet ederdim,

Bilimadamlarının yumurta, kahve ve çay hakkındaki fikriyatlarını sürekli değiştirmelerine engel olurdum,

Cuma’yı zaten kafadan 48 saat yapardım.

Oylarınızla en yakın seçimde başbayan bile olurdum.

ps. başlık şarkısı Son Defa- Emre Aydın

13 yorum:

Fery... dedi ki...

bence de doğumgünleri tatil olsun, senede bir gün ya neden yapmıyorlar bunu anlamıyorum motivasyon denen şeyin farkında değil bu işverenler yap bak tatil nasıl mutlu mesut olacak çalışanların ama yookkk...

Ece'nin çalıştığı reklam ajansında doğumgünü değil de ertesi gün tatildi :) süper bence o gece çıkar eğlenirsin içersin sabaha kalkamazsın diye... reklamcı olmak vardı, başka da bi yerde duymadım valla böyle bir güzellik??

Varol ne dersin?

varol döken dedi ki...

ece'ye sor bakalım, o ertesi günleri kaç kere sabahlamış reklam ajanslarında:)

ama doğumgününde tatil olmak güzel, ben bir ajans açarsam söz alırım sizi, doğumgününüzde tatil de veririm, altınıza bmw de veririm, dublex ev de veririm hatta dublex lastik de veririm ama kendiniz takarsınız patlarsa bmw'nin lastiği...

ha bir de ertesi gün ayrı masalara oturtup sorarım, yazın bakalım hangi lastik patladı:)

Fery... dedi ki...

bunu önceden bildiğimiz iyi oldu, anlaşalım malumafatrus ön sol patlamış olsun :))

valla sizin sektörde gece gündüz olmadığını bana gösteren birkaç arkadaşım var ama hepsi müşteri temsilcisi creative taraf bana hala zevkli görünüyor :)

malumafatrus dedi ki...

Prensip olarak bmw'ye binmem takdir edersiniz ki. Yine de şunu söyleyeyim lastiğini kendim değişireceksem, ne anlamışım bmw'den ben...

Fery... dedi ki...

ya bi git allasen...

varol döken dedi ki...

çalışanlarım daha çalışmadan kavgaya başladılar:) tamam ya sana da audi alırız...

ajansın adı k.u.r.t olacak bu arada açılımı kalabalıktan uzaklaş, reklamcını tanı. sloganı da sürüden ayrılanı k.u.r.t kapar...

fery, ben açıkçası başka bir iş yapamayacağım için burdayım, o yüzden başka bir işten daha mı keyifli falan bilmiyorum, tek bildiğim her iş kadar bunun da yorucu olduğu, bazen çok yıpratacağı oldu, içinde insan olan her şey kadar zor olduğu...

ha bak gel işleri değiştirelim dersen, pışıkkk derim, sistemden dayak yemeye niyetim yok benim, zaten kapitalist sistem yeterince dövüyor...

Fery... dedi ki...

ya yok ben yaptığım işi kimseye tavsiye etmem zaten, o vebalin altına giremem :)

ben sevmiyorum ki hadi gel sen yap diyeyim...

senin iş iyi ama sen orada kal beni de yanına çaycı al, işin mutfağından başlayayım öğrenmeye...

Çabuk öğrenirim :) junior ım dediğin her şeyi de yaparım :P

FKH dedi ki...

şu tv kapama olayını yaparsan adını dağlara yazarım..

Damla dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Damla dedi ki...

Turkcell, Diageo filan hep tatil d.glerinde

bi de bi sirket vardı evliilk yıldonumunun ertesi gun tatıl olan ama adını unuttum bak sırketın.

malumafatrus dedi ki...

evlilik yıldönümünde tatil olmasına itirazım var, bekarlar ve dullar ne yapacak? Onun yerine yasal düğün iznine ek olarak + 2 gün verebilirler ama...

kusburnu dedi ki...

tellcom şimdiki adıyla superonline da doğumgününde bir gün izin veriyordu. bunu da iş olursa başvurulacak şirketler listemize ekleyelim.
varol, bmw bana mı? ben söylerim hangi lastik patlamış ama uşağım değiştirir lastiği. ben en fazla taş kaçan lastiğin içindeki taşı çıkartabiliyorum. ve audi sevmiyorum, yani aüçü. diğerlerini zaten asla alamam. bugün gördüm mesela, bir a6nın sırf vergisi 75 bin liracık. falan.

varol döken dedi ki...

bmw fery'e... audi malumafatrus'a... sana da volvo alırız şu en son reklamındakinden, hem kostüm falan değiştirirsin içinde, konseptiyle alcam otomobili:)