5 Nisan 2010 Pazartesi

"ne olur sus, sende buz gibi hava"


Aramızda kalsın... ve

Yeni aldığım bir pantolonun paçalarını kısalttırmadan, sadece iğneleyerek sokağa çıktığımı,

Evde yapılabilecek en basit atıştırmalık olan tostu dışarıdan sipariş ettiğimi,

Çay konusunda sınırı iyice aştığımdan kansızlığımın tekrar nüksettiğini,

Annemin alasını yapabileceği Ivır zıvırlara saçma sapan paralar verdiğimi,

Akşam yemeğimi yedim derken, bahsettiğim yemeğin cornflakes olduğunu,

Gözlerim yine çok fena diye şikayet ederken, kitaplardan da bilgisayardan da kopmadığımı,

Sporda duş sonrası ıslak saçlarımla rüzgarlı yollarda yürüdüğümü,

çok rica ediyorum anneciğim duymasın...

ps. başlık şarkısı "Biz Neden Ayrıldık?" Hande Yener

6 yorum:

kusburnu dedi ki...

aaa, hain evlat ökkeş olmuşsun sen, arıyorum meral teyzeyi ve yumurtluyorum her bişeyi..

malumafatrus dedi ki...

istersen kendisi geldiğinde bize oturmaya gel, orada ballandıra ballandıra anlatırsın artık tüm hainliklerimi:))

Fery... dedi ki...

bence en fenası bile bile yapman, meral teyze :))

varol döken dedi ki...

anneme reklamcı olduğumu söylemeyin o beni bir genelevde piyanist şantör zannediyor...

malumafatrus dedi ki...

genelevlerde piyanist şantör mü oluyor diye sazan gibi atlayayım mı konuya?

varol döken dedi ki...

jacques seguala'ya veya tanıdığın bir fransız'a soracaksın onu:)

http://www.idefix.com/kitap/reklamcilik-seti-5-kitap-takim-jacques-seguela/tanim.asp?sid=DT734IUNSS5S6F015167