6 Nisan 2010 Salı

"kalbinin derinliklerinde, karanlığın sancısı doğar"


Çok sık rüya görmekle beraber sabahında hatırladığım rüya pek olmaz.

Geçenlerde hatırlarsanız bir adet gördüm, gerçek olması için de pek dillendirmedim ve inanmazsınız rüya da gerçek oldu.

Dün akşam da böyle kanlı canlı 5 saatlik film kıvamında bir rüya gördüm. Ve rüyanın gerçek olma sorumluluğunu kaldıramayacağım için herkeslere rüyamı anlatmaya karar verdim.

Biliyorsunuz Cüneyt Özdemir'e pek ayılıp bayılmam. Twitter aşklarımız karşılıklı olarak söndüğünden artık kendisine asabiyetimi sergilediğim yazılar da yazmıyorum.
Rüyamda bu sevmeme hali mevcuttu ama Cüneyt Özdemir yoktu. Kendisi hakkı rahmetine kavuşmuştu. ve ben onun arkasından atıp tuttuğum, kendisini sevmediğim için tuhaf bir vicdan azabıyla boğuştum bütün gece.

Rüyama göre kendisi 40 yaşında, bir ilacın yan etkisi sebepli kalp krizi geçirerek vefat ediyor. Konuyla ilgili herkes bana haber veriyor veya yorumumu soruyor. ben cidden çok üzgünüm. Artık o olmadığı için kendisine dair iyi bir şey söyleyemeyeceğimi biliyor ve daha da üzülüyorum. Egom rüyamda daha ön plana çıktığından, benim kendisine dair antipatim de herkes tarafından biliniyormuş gibi, herkes vicdan azabımın üzerine bir parça toprak atıyor.

Rüyada ölüm görmek; canına can katmaktır klişesi olarak yorumlar ve bilinçaltımdan adamakıllı rüyalar görmeyi dilerim.

Benim bu rüyadan çıkardığım bilinçaltı, bilinçüstü mesajlar;

  • Şu fani dünyada birileri ile 1 günden fazla kötü olmanın sorumluluğunu alamam ben,
  • Bugünün barışmasını yarına hiç bırakamam,
  • Medya kanalıyla kimseyi yargılayamam, tanısam severim derim, arkasından atıp tutma derim,
  • Tanıyıp sevmediklerim için de o da insan kulu, niye sevmiyormuşsun bakalım der, kendimi hizaya getiririm,
  • Tam da bu rüya sebepli ne Rıdvan Dilmen ne Tanju Çolak hakkında laf etmem.
  • Bir gün herkesin emniyette kendine ayrılmış yeri göreceğinden korkarım ama "kadın dediğin erkeği vezir de eder" rezil de fikriyatımı paylaşmadan edemem.
ps. Fotoğrafın solunda yer alan kişi Serdar Akinan
ps.2. Başlık şarkısı Badem- Doğ Güneş

3 yorum:

Fery... dedi ki...

Şu fani dünyada birileri ile 1 günden fazla kötü olmanın sorumluluğunu alamam ben...

Ne güzel ya, hiç o kadar üzmemiş demek ki kimse seni, hayalkırıklığına uğratmamış, neden dememiş, dost kazığı yememişsin...

Hep böyle gitsin hayatın...

varol döken dedi ki...

başkası ölüp ben ağlayacağıma, ben öleyim başkaları ağlasın:)

malumafatrus dedi ki...

ağlayacak birileri olduğuna emin misin Varol:)