15 Nisan 2010 Perşembe

"bıraktım öyle kalsın, bizim gibi darmadağın"


Kimse benden;

Tüm erkeklerin neden kahküllü saça gıcık olduğunu,

Uno ekmeklerini kızartılmamış haliyle seven, tercih edenlerin olmasını,

Tuna Kiremitçi’nin Cumhuriyet’te yazmaya başlayacak olmasını,

Nişantaşı 7'den sonra neden ıssız bir memleket haline gelmesini,


Ntv’nin Aysun Kayacı sevdasını,

Aysun Kayacı’yı ısrarlı olarak adam edelim kampanyasını,

Yılmaz Özdil’in kendini liberal olarak tanımlamasını,

İclal Aydın’ın sürekli birilerine alınarak, birilerine laf yetiştirerek ömür tüketmesini,

Eleştirilme noktasını hala anlayamayıp bir de kendince hala ayar vermeye çalışmasını,

Yazarların ıvır zıvır sebebiyle yazı yazamama bahanelerini,

Murat Bardakçı’nın nev-i şahsına münhasırlığını,

anlamamı beklemesin. Zekama ara ara güvensem de empati yeteneğime bu aralar hiç güvenmiyorum.

ps. Başlık şarkısı Alıştım Susmaya

9 yorum:

varol döken dedi ki...

kahküllü saç, bir saç modeli değil kapatma modelidir de ondan...

ben belki sivilce seviyorum ya alla alla...

varol döken dedi ki...

uno ekmeklerini de, kızartılmamış halini de tercih etmiyorum, mecbur kalıyorum...

çünkü hem alpark artık doygun ekmek (markası doygun) getirmiyor hem de benim bir ekmek kızartma makinem yok...

varol döken dedi ki...

blog yazarları tatile çıkıyor yahu, yazarlar çıkmış çok mu?

eğer yaptığınız şeyin adı meslekse, inanın onu tatilde yapmak istemezsiniz (bknz. tıp ve hukuk sorularından nefret eden doktor ve avukatlar)

malumafatrus dedi ki...

eğer haftada iki veya 3 kere yazıp, tatile çıktığında da bunu yapmak istemiyorsa insan kendine gazeteci dememeli bence.

Ayrıca blog yazarları, mevcut işlerinin yanında blog yazıyorlar, onların her şey hakkıdır, bu blog yazarları aslandır, kaplandır...

Fery... dedi ki...

benim hiç kahkülüm olmadı, denesem mi ???

Uno'nun çavdarlı ekmeği çok güzel kızartmaya gerek yok

Tuna Kiremitçi Cumhuriyet'te yazarsa İclal de hırs yapar o da gider

Nişantaşı hiç sevmedim sevemeyeceğim sanırım o yüzden istediği zaman boş olabilir :)

Aysun Kayacı, Yılmaz Özdil, İclal Aydın... Bazen susmak en güzel cevaptır...

Yazarların tatil ıvır zıvır sebebiyle yazı yazamama bahanelerini...

kuzum bu cümleyi bir kere daha oku bence, adamlar işlerine ara veriyorlar tatil sebebiyle işleri de yazı yazmak dolayısıyla yok tatilde yazı mazı...

ayyy yoruldum...

He bir de yoruma yorum sivilce sevilmez Varol, sevilir mi hiç sivilce yahu??

kusburnu dedi ki...

ben bu resimle ne anlatmaya çalıştın, onu merak ediyorum :)

malumafatrus dedi ki...

öncelikle itiraf edeyim şu an fotoğrafı görüntülemediğimden bahsi geçen fotoyu çok net hatırlamıyorum:)

Ama illa mazeret bulma dürtümle, yazıda zaten o kadar şey söylüyorum ki (peh peh peh) foto ve başlıkla ayrı bir ifade şekline girmek istemiyorum diyebilirim. sen de bana çok biliyorsun diyebilirsin:))

varol döken dedi ki...

@fery
sivilce değil ironi seviyorum...

ayrıca buradaki ben sevdiceğimi her türlü severim, buradan okuyan sivilceli kızlara cleanex'imle selam ederim mesajımı alamadığın için de ayıplıyorum seni:)

blog sahibesine not: ayşe özyılmazel'i ashton kuchter kapmış, konuyu bir irdelesen diyorum...

malumafatrus dedi ki...

ya evet, elin ingilizce konuşup yazan adamı, Ayşe'nin türkçe yazdığı twiti okumuş merak etmiş, sonrada translate etmiş, vay anasını ne derin kız bu diyerek bir de retweet etmiş twitini. ( bilmeyenler için retweet; sizin okuduğunuz bir twitini, kendi takipçilerinizle paylaşmanız, bilmeyenler için ikinci not; twitter'da en çok takipçisi olan kişi Aston Kutcher)

Ama bir vakit girdiğim bir Ayşe Özyılmazel diyeti vardı, bu sebeple konuyu sadece twitter geyiği boyutunda takip edip, fikriyatlarımı paylaşmayı düşünüyorum.