4 Nisan 2010 Pazar

"belli etmedim ben pek, tenhalaştım"


Kısa (yemek içmek üzerine) bir hafta sonu turu;

  • Ne kadar çok yersem o kadar çok yürüdüğümü farkettim,
  • Bir kahvaltıcıyı sevmeye göreyim, hemen ardından zamlandığını gördüm,
  • Cafe Izz'in aslında kapanmadığını, yüksek sesli müzik yüzünden mühürlendiğini öğrendim,
  • Güzel bir manzara eşliğinde gerçekten lezzetli bir kahvaltı etmenin hayal olduğunu tekrar anladım,
  • Boğaz seferlerinin Pazar günü de olması hatta fazladan birkaç sefer daha eklenmesinin bu araba yığınına nispeten de olsa bir çare olacağını düşündüm,
  • Okullar kapana kadar bu şehirde hafta sonu demek çile demek bunu da gördüm,
  • Hiçbir mağaza vitrinine gitmeden, hiçbir katalog açmadan pazara giderek tüm modadan haberdar olabileceğimi idrak ettim,
  • Eski bir tanıdığa denk gelmenin huzuru gölgelenmesin diye Hande Yener'in hiçbir röportajını okumadım,
  • Yiğit Karaahmet'in twitter'da yazdıklarıyla sanki hapisten değil de kısa bir tatilden döndüğünü sandım,
  • Ayşe Arman'ın röportajlarının üniforması haline gelen siyah elbisesinden sıkıldığımı anladım,
  • Perihan Mağden'in Mickey Mouse t-shirt'ü ile kafamda yarattığı imajından daha farklı olduğuna tanık oldum,
  • Hava karardığı vakit akşam olmuyor, gün de son buluyor gerçeğini beynime kabul ettirmeye çalıştım,
Ömrümden bir hafta sonu daha geçti, ben sanki ilk sefermiş gibi yine ve yeniden üzülmeyi başarabildim.

ps. başlık şarkısı Son Defa- Emre Aydın

1 yorum:

kusburnu dedi ki...

biz hala gidemedik incirli kahvaltıcıya. bi cumartesi kısmet olacak işallah..