20 Nisan 2010 Salı

"artık ben insana dost değilim"


  • Coğrafya dersleri görmeye başladığım zamandan beri volkanik dağ hadisesinden korkarım. Bu dağların eteklerindeki yerleşimlerin nasıl paranoyak olmadığını ise bir türlü anlayamam. Basit bir hayatım olduğu için, planlarımı külden ziyade lodosdan etkilenir.
  • Bu yüzden tuzu kuru bir bünye olarak; bu yaşananların teknoloji ne kadar ilerlerse ilerlesin doğa karşısında her daim mağlup olacağını unutanlar için sağlam bir işareti olduğunu düşündüğümü belirtmek isterim.
  • Binnur Kaya'yı kim Türk Malı dizisinde oynamaya ikna etti, bunun sorumluları da gün gelir açıklanır diye umut ediyorum.
  • İş bankası gibi internet bankacılığı zulüm olan bir bankanın internet bankacılığı reklamlarına harcadığı parayı, mevcut sistemin geliştirilmesine harcamasının daha faydalı olduğunu düşünüyorum.
  • Tadelle'nin değişen paketi, tv reklamları ve artık daha bulunabilir olması beni mutlu ediyor. Batmasın, sevenleri tadelleyi sonuna kadar desteklesin istiyorum.
  • Pepsi'nin de Lays'in de kendi ürünleri yerine kontör promosyonunu reklam konusu yapmalarını anlamakta zorluk çekiyorum.
  • Hıncal Uluç'un Emek'in yıkılmasına karşı fikriyatlarına hiç şaşırmıyor ama fikriyatlarına yine ve yeniden kızıyorum. Ve itiraf ediyorum Oray Eğin'in konuya ilişkin yazısını da gayet beğeniyorum.
  • Bu dönemlerde taktığım magazin figürü Cengiz Semercioğlu'nun Yaşar Büyükanıt'ın bir maç uğruna göz yaşı dökmesini alaya aldığı yazıyı ise popülist ötesi buluyorum.
  • Tarihe not düşülecekse, bir de Nestle'nin yeni cornflakes'ını (bir cornflakes ne kadar beğenilebilirse) pek beğendiğimin de kayıtlara alınmasını rica ediyorum.
Bu yazıdan çıkartılmayacak sonuçlar;
  • Aksilikler olmazsa yarın Kenanımın konserine (kaçıncı kez olduğunu artık bilmiyorum), Perşembe sabahın bir köründe de Bandırma'ya gideceğimden, zaten iki kupleye inen yazılarımı da bulamayabilirsiniz. Meraklara düşmeyiniz diye kendini bir şey sanan egom ve ben bilginize sunarız.
ps. başlık şarkısı Kurban- Misafir

8 yorum:

Fery... dedi ki...

gerçekten kaçıncı Kenan doğulu konseri bu :) çok çok eğlen diyeceğim ama zaten öyle olur :)

varol döken dedi ki...

kenan doğulu konseri gidiler bir şey mi ya...

albüm değil mi o?

varol döken dedi ki...

alkazar yıkıldıktan sonra emek sineması da yerin dibine batsın...

yaşasın alkazar!

adı avrupai ondan seviyorum ben zaten reklamcıyım, sermaye yanlısıyım, emek hırsızıyım...

varol döken dedi ki...

ürünlerin bir önemi yok çünkü artık...

türk insanının iki kitap okumak, iki yer görmek, iki lezzet keşfetmek yerine iki dakika nabeerrrrrr diye bağırmasını sevdiğini türk insanından önce türk reklamcısı keşfetti...

beni de bu havalar mahvetti...

malumafatrus dedi ki...

Feri valla ilkini hatırlıyorum, en çok eğlendiğimi hatırlıyorum, en çok donduğumu hatırlıyorum bir de yazın gittiğim iki taneyi hatırlıyorum ki, bunlar bile konser için yeterli sayı ki, arada da bilumum bahar şenliği falan da var.

Varol; Kenan doğulu konseri gidilebilirden ziyade yenilebilir bir şey ve bana göre pek de leziz bir şey kendisi:)

farawaysoclose dedi ki...

itiraf ediyorum: son 3 gündür şu kül bulutu Türkiye'nin üzerini kaplasın da dünyanın öte yanında (Kuala Lumpur) mahsur kalayım (!) birkaç gün daha geçireyim diye çok diledim! baktım küller Türkiye tarafına gitmiyor bu sefer bulunduğum yerde deprem vs olsun da mahsur kalayım (!!) diledim, o da olmadı, planlanan tarihte döndüm :)
artık ben doğaya dost değilim, o kadar dilek diledim hiç gerçekleşmedi !! :D

malumafatrus dedi ki...

faraway; bu günü sapasağlam atlattıysan ( ben şahsen atlattım), olmak istemediğimiz yerlerde çalıştığımız gerçeğini de yavaş yavaş sindirebilir, ne işim var benim burada sorusunu göz ardı edebiliriz diye düşünüyorum.

farawaysoclose dedi ki...

bir önceki seyahatten yere inmemişken, bir sonrakini nasıl yaparım nasıl ayarlarım planlarına tutunarak ayakta kalmaya çalışıyorum.. hayatımın şu maksimiles reklamındaki kitap okurken uyuya kalan plaza insanından bir farkı yok..