9 Mart 2010 Salı

"yokluğunda hayallerim yüzmeyi öğreniyorlar"


Biri beni aydınlatabilir mi, bu çocuk bizim hayatımıza neden girdi? Kendisi çok mu başarılıydı, çok mu komikti, neydi?

Ve Turkcell Raga Oktay'ın ayağını kaydırıp yerine bu çocukla doldurmanın hayrını gerçekten gördü mü?

Manasız dizi Kavak yelleri, bu çocukla daha da manasız olmadı mı? Yoksa Pelin Karahan varken başka birine gerek var mıydı?

Ve acaba Gülse Birsel, gün gelir Avrupa Yakası'ndan daha başarılı bir işe imza atar mı?

Başarı aslında bir çeşit lanet olabilir mi?

ps. Başlık şarkısı Gripin- Gözyaşlarım Değil Onlar

7 yorum:

( f ) ( k ) ( h ) dedi ki...

sanırım ankara da dayısı var bu adamın! yoksa ben bişeyini görmedim.. ne rol kabiliyeti ne başka bişi.. sanırım ankara da torpilli..

Fery... dedi ki...

ya ben Güven karakterini seviyorum :))

he bir de Pelin Karahan minicik yeğenimi biraz daha bana yaklaştırdığından gönlümü fethetmiş durumda; sadece bu yeter :)

varol döken dedi ki...

neden dizi karakterlerinden arkadaşımız gibi bahsediyoruz?

varol döken dedi ki...

dün geniş aileye ilk defa alıcı gözle baktım, bir statü olarak türk dizisi izlemiyorum havamı bir kenara bıraktım... bunda ayça varlıer ve türkiye'nin en yetenekli erkek oyuncusu fırat tanış'ın da payı olabilir... okuya okuya senin gibi yazmaya başladım malumafatrus hanım, bunun için sizden yine hanım dediğim için fery'den korkuyorum!

varol döken dedi ki...

sadece çikolata kız için bile ragga oktay bu toprakların gördüğü en güzel adamlardan biridir...

malumafatrus dedi ki...

(f)(k)(h); bence tv aleminde tüm olay şansa bakıyor. Yani bu sektörün Ankara torpili de şans olabilir pekala.

Feri inanamadım sana. valla ikisi de süper itici benim gözümde.

Varol; Sarp Apak da desem, çocuk çocuk olmaz mı? Ayrıca çoğu arkadaşından daha çok görüyorum yüzünü, arkadaşım sanmam da normal bir yanılsama olabilir bence.

Fery... dedi ki...

evet Güven karakterini seviyorum ben Sarp Apak'ı Avrupa Yakası'nda da severdim zaten...

Pelin Karahan konusu da ne zaman tv görse teyzeeemmmm diye televizyona koşan yeğenim sayesinde kendisine sempati duyamaz mıyım efendim :)