16 Mart 2010 Salı

"yaradana sığınıp ümitsizlikten kapıldım gözlerine"


Absürdlükler cumhuriyeti;

Bu cumhuriyetin sözde başbakanı "Ülkemizde şu anda yaşayan yaklaşık 170 bin Ermeni var. Bunların 70 bini vatandaşımız. 100 bini ise kaçak olarak yaşıyor" gibi bir beyanatı bir dakika düşünmeksizin edebilir. "Ne iyi düşünmüşsünüz padişahım" demeyen, tüm vatandaşlar da bir gün kaçak durumuna düşebilir.

Bu cumhuriyetin valisi; 24 yaşında bir kızı koruyamayan polisine üstüne bir de madalya vermekten utanmaz, aksine bahtiyar olur.

Bu cumhuriyetin belediye başkanı, hukuk kendi istediği yönde karar vermediğinde hizmet etmek için seçildiği halka eziyet etmekten çekinmez,

Bu cumhuriyetin taraftarları bir maça gittiğini sanarken ölüme gidebilir...

Bu cumhuriyetin yollarında ihmallerden ötürü evlatlarını yitiren, yitirmemek için umutlara tutunan insanları 3 doktor göndererek avutabileceğini düşünür.

Ve bu cumhuriyette "tüm hayatlar bir gün sıfır ile çarpılarak mutlak değerini bulur"

ps. Başlık şarkısı Umut Kaya- Ben seni sevemedim.
ps.2. Mutlak değer hesaplamasında sıfır kullanılmadığının bilincindeyim.

8 yorum:

Fery... dedi ki...

güzel resim uymuş yazıya... başlığın yaradana sığındım kısmı da güzel o da yakışır...

( f ) ( k ) ( h ) dedi ki...

tam isabet tespitler..

ancak anlamadığım ülke bu haldeyken hala rahat uyuyan bir o kadar da insan var! şimdi suçluyu aramak için illa başkasına bakmak lazım yoksa dönüp aynaya mı??

varol döken dedi ki...

bugün hala kırmızı ışıkta 30 saniye kaybetmemek için yola atlayan binlerce insan varsa ben bütün dünyayı üst geçitle de sarsak çare olmayacağını biliyorum...

her cumhuriyet de ona layık vatandaşlarıyla yönetilir diyerek acımasız yorumumu ortaya koyuyorum!

varol döken dedi ki...

ayrıca cumhuriyete de karşıyım, bence her birey kendi devleti olup kendi kanunlarını kendi topraklarını kendi bayrağını ve amaçsızlığını yaşayabilmeli... isterse dünyanın en süper lideri olsun ben kimsenin benim adıma karar almasını istemiyorum...

long live anarchy!

varol döken dedi ki...

bir tane başkan tanırım o da sınıf başkanı...

avram milliyetini gördüm çarpı

mustafa sıradan sıraya yanlış geçtin çarpı

berivan sen çok konuştun düşünce özgürlüğü yok bu sınıfta çarpı

böyle bir yönetim istiyorum, 3 çarpı bir insanı götürsün!

barkinturan dedi ki...

blog sahibesi tebrik ederim çok kaydadeğer bir yazı olmuş.bu yönüyle bir önceki yazının hemen peşi sıra yer alması da pek ironik olmuş.

malumafatrus dedi ki...

Barkıncım, o kadar boş yazıdan sonra iki kuple gerçek dünyaya dönmüşsün demek istemişsin kibarca sanırım:)

Varol; ben demokrasiye olan inancımı çoktan yitirdim. Diktatör olabilecek potansiyeli de kendimde gördüğümden monarşiye yakın sayılırım.

http://malumafatrus.blogspot.com/2009/03/dogrusu-yok-dusun-tasn-egrisi-yok.html

barkinturan dedi ki...

aşkolsun ilgisi yok. sadece şu dizi muhabbeti bırak yazmayı üzerine düşünülecek bir mesele bile değil. kastım ona idi.