10 Mart 2010 Çarşamba

"unutulur mu yoksa bir gün sesler yüzler sokaklar?"


Bir dilveanlambilgisi katiline "genç evliler" tanımının ne amaçla kullanıldığını anlatabilir misiniz acaba?

Nedir bu kalıptan çıkartmamız gereken mesaj?

Evlilik aslında orta yaş işidir, ama söz konusu çift genç yaşlarında evlenmiş mi?

Hem genç hem de evli olduğu için kıskanılması gereken çift mi?

Genç ama işte ne yaparsın ki evli çift mi?

Şaka bir yana gerçekten neden böyle bir tanıma ihtiyaç duyuluyor? Türkçe' de ki tüm derdim bitti, bir bu kaldı gibi olacak ama bilirsiniz genelde kafama böyle lüzumsuz şeyler takılır. yani birileri şu önemli konuya da parmak basarsa vizyon, misyon gelişimimden ötürü kendisine şükranlarımı sunarım.

Bu yazıdan çıkartılmayacak sonuçlar;
  • Küçücük çocukları büyük adam yapmak için takım elbise giydirilmesine de ufak ufak gıcık olmaya başlıyorum.
  • Küçük gelinken havuza düşme hallerimi de ayrı bir yazı konusu yapmayı isterim.
  • Bu yazıyı da sporda kocasının sırtına havlu yerleştiren kadın için yazdığımı öldürseniz söylemem.
ps. başlık şarkısı Sesler, Yüzler, Sokaklar- Yeni Türkü

4 yorum:

kusburnu dedi ki...

bence genç evliler ilk evliliğe vurgu yapıyor. yani kadın da adam da ilk defa evleniyor, biri dul falan değil. ya da biri kart değil. ikisi de 30unda ya da daha küçük.
ama cidden çok salakça birşey bence. genç evliler varsa olgun evliler, yaşlı evliler, ölü evliler falan da olmalı.

varol döken dedi ki...

içinden evlilik geçen her şey saçmalık olduğu için gencine yaşlısına takmam ben...

altı üstü topraklar yabancıya gitmesin diye sözleşme imzalamaya dayanan bu çirkin temel nasıl günümüzün en saygın en değerli kurumu haline geldi onu da dünyanın zavallılığına bağlıyorum...

evliler üstüne alınmasın, insanlarla değil olgularla ilgileniyorum!

malumafatrus dedi ki...

varol evlenmesin, kusburnu genç evli olmanın tadını çıkarsın, ben de ortalık karıştırmaya devam edeyim...

Fery... dedi ki...

ya bir huzur bulun ya takıldığınız şeye bakın... genç evliler... ben mesela bunu geçtiğimiz hafta en yakın arkadaşım için gelinlik bakarken yan kabinde gelinlik deneyen kızı gördüğümde şok olmam sonucunda kullanabilirim... kıza bakıp ayyy dayanamayacağım ben soruyorum; pardon kuzum yaş kaç dediğimde aldığım 23 cevabı ile yıkıldım onun adına üzüldüm pek bir erken evlendiği için... o yavrucak ve evleneceği diğer yavrucak genç evli olacaklar işte... 23 yaşında evlenilir mi yau???